Citaat van: WimPeu op juli 15, 2012, 11:19:52
Welke bron bedoel je Arjan?
Ow ja ik dacht het een Streamer was die Naim
Hetgeen wat ik schreef bedoel ik mee dat heel de keten goed moet zijn
wat voorbeelden ik had de PM15S1 met SA11S1 op de dynaudio focus 220 ,ja dat klonk toch wel heel goed
Toen een cd tje in de UD5005 op de PM15S1 ,klonk nog redelijk prima speler voor het geld maar helemaal weg dat de complete opname wordt blootgelegd zoals met die SA11S1 dynamiek diepte klank hoe alles los van elkaar staat ook volume verschil met instrumenten hoe iemand zingt wat die met zijn stembanden doet een tingeltje wordt echt hoorbaar hoe snaren worden bespeeld en als ze keihard op een drum slaan zat je zo
Toen heb ik nog een SR6005 gehad
en daarop de SA11S1 aangesloten nou klonk nergens meer naar vlak weg diepte klank en kan je die SA11S1 net zo goed over het balkon heen mikken
Speakers zijn wel een van belangrijkste dingen zeker kwa persoonlijke smaak ,maar als je kijkt hoe het klonk op de premium set die ik verkocht heb ,en nu met de standaard Onkyo reciever en ud5005
Dat is geen klein verschil nee echt dag en nacht
Niet iedereen luistert zoals ik luister maar zelfs een vriend van me die er totaal geen interesse in heeft en er vaak ook nog dorrheen gaat zitten lullen
zij ook van dat speciale geluid is weg