@Marvin: Veel sterkte ook vanuit deze kant!
Waarom denken jullie dat de Kanzy de ultieme versterker was, dat is nooit gezegd (door niemand) en zeker nooit bedoeld (ook door niemand), de Kanzy klonk wel heel erg mooi maar was duidelijk nog niet klaar voor productie, nu is er een versterker voor een hoop minder geld die een betere match geeft met de Blumenhofers, juist leuk toch?
Maar de eerste reactie van sommigen is dan gelijk weer negatief (gebeurt vaker), in plaats van dat je zegt (zoals de rest van het forum ook tegen jullie zegt na een verandering); leuk dat de Octave een mooiere match is en leuk dat het een leuke avond is geweest!, moet het gelijk weer allemaal in twijfel worden getrokken, Jammer!
Heeft helemaal niets met eerlijkheid of geloofwaardigheid te maken, ik vertel hier mijn beschrijving van een leuke avond en ik (en de rest) constateert dat de Octave een beter partner is voor de Blumenhofers dan de Kanzy. Er is nooit gezegd dat de Kanzy de beste was (nogmaals, door niemand), noch is er gezegd dat er nooit een ander zou kunnen komen.
Als één van de leden een nieuwe versterker of luidsprekers heeft en schrijft dat het een hele verbetering is met de vorige situatie dan beginnen we toch ook niet te zeiken over geloofwaardigheid, maar vinden we dat toch ook leuk voor die persoon?!