Luisterbezoek STS-Digital Deel II - 12 nov

Gestart door cz79, november 04, 2012, 08:48:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.


cz79

Citaat van: thepioneer op november 05, 2012, 08:57:00
Helemaal mee eens, dat is nu een beetje een forum dingetje hier. Als je iets bijzonders koopt dan maakt niet niet veel uit maar bijvoorbeeld een pm15s2 is het helemaal.

Beetje vreemd maar waar
Je begrijpt me verkeerd denk ik, het gaat erom dat het voor sommigen moelijk is om leuk te reageren (en als dat niet kan, dan gewoon liever niet reageren), terwijl als zij iets nieuws hebben er wel altijd enthousiast gereageerd wordt door mede forumleden

Dus het gaat om een bepaald iemand die zij helemaal niet kennen, maar dan is het dus bij voorbaat al lastig om wat leuks te schrijven, ondanks dat ik nog mijn best doe om er een leuk topic van te maken (voor diegenen die het leuk vinden om te lezen).

Whisper.nl

Citaat van: jowa op november 05, 2012, 12:59:54
Effe Googlen: http://www.octave.de/en/htdocs/verstaerker/superblackbox.php

Ben benieuwt hoe dat gaat klinken. a.s. 12 nov. 2012 gaan we het beleven

Als ik zo naar de plaatjes kijk heb ik daar wel een warm gevoel bij.

's avonds al het licht uit een lekker muziekje op wishkey erbij en het genieten kan beginnen.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79


Cornelis1921

Citaat van: marvin op november 04, 2012, 19:46:30
In ieder geval bedankt voor deze lach van oor tot oor, kon ik wel gebruiken na deze onwerkelijke week.

(zelfmoord van een hele goede vriend, morgen begrafenis).


--Verstuurd zonder netwerk--
Marvin, gecondoleerd en sterkte! nopompom :-(  Gr. Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op november 05, 2012, 13:26:54
Ben benieuwt hoe dat gaat klinken. a.s. 12 nov. 2012 gaan we het beleven

Als ik zo naar de plaatjes kijk heb ik daar wel een warm gevoel bij.

's avonds al het licht uit een lekker muziekje op wishkey erbij en het genieten kan beginnen.

Groet Whisper

Bij Fritz is het altijd prettig om even uit je eigen cocoon te gaan en naar iets anders en op een andere manier naar dingen te luisteren, komt ook zeer door de akoestiek bij hem en als er soep is gelijk nemen altijd lekker
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

jrm

Citaat van: Whisper.nl op november 05, 2012, 13:26:54
Ben benieuwt hoe dat gaat klinken. a.s. 12 nov. 2012 gaan we het beleven

Als ik zo naar de plaatjes kijk heb ik daar wel een warm gevoel bij.

's avonds al het licht uit een lekker muziekje op wishkey erbij en het genieten kan beginnen.

Groet Whisper

:yes: :yes:

We gaan het mee maken aanstaande maandag.


JohnWx

Citaat van: cz79 op november 05, 2012, 13:00:21
Je begrijpt me verkeerd denk ik, het gaat erom dat het voor sommigen moelijk is om leuk te reageren (en als dat niet kan, dan gewoon liever niet reageren), terwijl als zij iets nieuws hebben er wel altijd enthousiast gereageerd wordt door mede forumleden

Dus het gaat om een bepaald iemand die zij helemaal niet kennen, maar dan is het dus bij voorbaat al lastig om wat leuks te schrijven, ondanks dat ik nog mijn best doe om er een leuk topic van te maken (voor diegenen die het leuk vinden om te lezen).

ik snap je helemaal Chris alleen is er wel wat voor gevallen in het verleden en als diegene heeft gezegd dat hij niks met zo een forum te maken wil hebben omdat het allemaal ....... etc zie andere fora waar hij ook niet meer is kan ik me ook wel iets van de andere kant begrijpen

Fritz is een hele aardige kerel en prettig om mee te kletsen over zijn werk en zijn hobby maar hij is soms wat tunnel visie achtig wat op zich ook een voordeel/kwaliteit kan zijn 
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Klopt helemaal, dan nog hoeft er niet gelijk negatief gereageerd te worden als iemand gewoon een topic opent met wat ervaringen en leuke foto's. Het is mijn mening welke ik heb geuit in de eerste paar pagina's, maar het is nu eenmaal bij Fritz geweest en dan kunnen mensen op voorhand al beginnen met negatieve berichten ondanks dat het gaat over mjijn ervaring daar (dus niet Fritz zijn mening)

Marvin

Dat het hok vol mooie spullen staat is helemaal duidelijk en zal je ook niemand over horen.
Dat jij en vele anderen goede ervaringen hebben met die luisterdagjes ook niet.
Maar er komt een zeer gekleurd verhaal uit die stal vandaan.
En daar prikt de één wel doorheen en de ander minder.

Dat je uit pure passie je ervaring deelt is aardig van je, maar je geeft de goede man een podium, een podium waar hij door eigen inbreng vanaf gedonderd is.
Dat roept weerstand op, vooral bij de leden die behoorlijk geschoffeerd zijn door hem.

Ik wens hem al het goede toe, maar het liefst zie ik zijn naam niet meer op ons fijne forum terug komen.
Dat heb ik niet in de hand en dat is maar goed ook.
Maar weerstand mag je verwachten wanneer je dit soort ervaringen deelt.

En lach ik me helemaal suf dat die volop geprezen bak van 50k begint te fluiten?
Ja natuurlijk.

Trek het je niet persoonlijk aan, jij kan er ook niets aan doen dat Frits ons schoffeerd(de).
Maar begrijp wel dat hij dat heel goed kon.
Als er ander gecommuniceerd zou zijn had ik zelf waarschijnlijk ook weleens een kopje soep willen proberen.
Maar de feiten zijn nu eenmaal anders.




--Verstuurd zonder netwerk--

JohnWx

Citaat van: cz79 op november 07, 2012, 08:37:17
Klopt helemaal, dan nog hoeft er niet gelijk negatief gereageerd te worden als iemand gewoon een topic opent met wat ervaringen en leuke foto's. Het is mijn mening welke ik heb geuit in de eerste paar pagina's, maar het is nu eenmaal bij Fritz geweest en dan kunnen mensen op voorhand al beginnen met negatieve berichten ondanks dat het gaat over mjijn ervaring daar (dus niet Fritz zijn mening)

Noem het dan ergens in Afoort in de wijk waar Fritz woont maar het is volgens mij niet bij hem  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

jrm

Zo hebben wij allemaal onze ervaring met STS (zowel pos als neg), in ieder geval bedankt voor je heldere uitleg Marvin.

Groet,

Marcel

JohnWx

Vind vond het ook jammer dat het mis gegaan is op communicatie waarom hij er niet meer is op de fora had nog wel is een punt die hij raakte en andere vonden dat weer niet maar dan "wint" altijd diegene met de snelste beste type vaardigheden


maar dan werd het haantjes gedrag ook omdat Fritz zich makkelijk liet uitlokken rest is helaas bekend
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Graag gedaan.



--Verstuurd zonder netwerk--

JohnWx

Citaat van: jrm op november 07, 2012, 09:26:39
Zo hebben wij allemaal onze ervaring met STS (zowel pos als neg), in ieder geval bedankt voor je heldere uitleg Marvin.

Groet,

Marcel

Nee met STS kan het alleen maar positief zijn alleen rand verschijnselen en op een gegeven moment op de man spelen (kan ik soms ook helaas) is het negatief gegaan geleidelijk
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.