Luisterbezoek STS-Digital Deel II - 12 nov

Gestart door cz79, november 04, 2012, 08:48:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cz79

Citaat van: marvin op november 11, 2012, 00:46:34
Er zijn er maar weinig die mij in het echt gezien hebben hier.
Als je me hier een eikel vind zou ik ook maar niet langskomen.

Ik ben in het echt namelijk hetzelfde...
:schater:



--Verstuurd zonder netwerk--

Eikel is een groot woord, maar 'vlootje' schikt wellicht beter  :-D

Marvin

Dat is zo langzamerhand ook alweer 10 jaar geleden, doet me niets. :-D

Ik zit hier niet om vrienden te maken, heb aan m'n eigen vriendenkring meer dan genoeg. Alhoewel, er is sinds vorige week wel een vacature.


--Verstuurd zonder netwerk--

cz79

Eens een vlootje, altijd een vlootje, toch? :evil: :-D :-D :-D

Ja K*tverhaal is dat, sterkte!

Marvin

Dank je, maar daar zeg ik het niet om hoor.
Is niet iets waar ik jullie mee op wil zadelen, de zwarte humor óók hierin is me gelukkig niet vreemd.


--Verstuurd zonder netwerk--

cz79


Whisper.nl

Citaat van: cz79 op november 11, 2012, 00:53:43
Eikel is een groot woord, maar 'vlootje' schikt wellicht beter  :-D

@ Marvin,

mmm, een grote mond en een klein hartje. Ach daar kan ik wel mee leven hoor.  pompom

Op "papier" klinkt het toch nog ff anders dan in de praktijk.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: cz79 op november 11, 2012, 00:53:00
Snap ik ook wel maar een discussie komt altijd van twee kanten, van FdW's kant is het zeker niet netjes gegaan maar de retourreacties zijn ook dito 'niet netjes'  geweest dus dan kunnen er meer bezokejes af gestreept gaan worden.

Just my two cents

klopt van een komt het ander en dan is er een weg is dat het zwarte schaap  :-( helaas
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

renes59

Het gaf wel reuring op het forum met dhr. F te A, maar helaas, nee dat geloof ik niet.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

cz79

Wat geloof je niet? Dat het van beide kanten hard tegen hard ging?

renes59

#129
Ik begreep uit een posting dat iemand het jammer vond dat F weg was , ik niet.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Marvin

Citaat van: Whisper.nl op november 11, 2012, 11:44:56
Op "papier" klinkt het toch nog ff anders dan in de praktijk.

Ik sta open voor kritiek hoor.

Rob46

#131
Mijn allerbeste audiofanaten en forumleden, is dit een discussie die misschien 'buiten' het forum plaats moet vinden? Ik kan eventueel wel als Mediator optreden hoor, gratis  :angel:

Marvin

Buiten het forum?

Handig een forum waar niet gediscussieerd kan worden, maar als je er beter door slaapt hou ik wel op hoor.


--Verstuurd zonder netwerk--

Audiotic

#133
Nu ja, wel in het forum, maar net als in het echte leven misschien in "de kroeg", gemoedelijk met een biertje erbij - dus meer een topic voor De Dikke Elco?
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Marvin

Open een topic geef het een mooie naam en wacht op antwoord.
Staat je allemaal vrij om te doen.


--Verstuurd zonder netwerk--