Luisterbezoek STS-Digital Deel II - 12 nov

Gestart door cz79, november 04, 2012, 08:48:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: marvin op november 07, 2012, 09:28:26
Graag gedaan.



--Verstuurd zonder netwerk--

zit alweer te schuddenbuiken thx hij is weer precies op good time good place briljante 2 woorden  :schater: notworthy
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Begrijp ook heel goed dat ik het prachtig vind wat er staat, mooie ruimte. Indrukwekkende luidsprekers, enz enz.
Daar ligt het allemaal echt niet aan.


--Verstuurd zonder netwerk--

jrm

Citaat van: John Wx op november 07, 2012, 09:29:24
Nee met STS kan het alleen maar positief zijn alleen rand verschijnselen en op een gegeven moment op de man spelen (kan ik soms ook helaas) is het negatief gegaan geleidelijk

:yes:

Ik heb ook alleen maar positieve zaken mee gemaakt (live vastlegging van concerten e.d.)

renes59

#108
Marvin heeft het, vind ik, goed onder woorden gebracht. :yes: Fritz wekt bij sommige onder ons weerstand op, oa bij mij.
Kan mij wel indenken dat het geluid heel goed bij hem is, voor die gaan veel luisterplezier aankomende maandag.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

JohnWx

Citaat van: renes59 op november 07, 2012, 19:56:33
Marvin heeft het, vind ik, goed onder woorden gebracht. :yes: Fritz wekt bij sommige onder ons weerstand, oa bij mij.
Kan mij wel indenken dat het geluid heel goed bij hem is, voor die gaan veel luisterplezier aankomende maandag.

Kan ik me iets bij voorstellen alleen in real live en je hoort hem praten over de techniek muziek spullen begrijp je het deenk ik

Fritz zit echt op top top top nivo te luisteren ivm zijn werk en gaat ook anders om met muziek
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Rob46

Chris, ik ben er maandag zeker bij! Wow! Indrukwekkend. Ik ben zeer luisterbenieuwd...
.....

cz79

Gezellig en leer je ook wat andere mensen van het forum kennen (Whisper en JRM)

JohnWx

Ben er half bij volgens mij komt Pjotr ook ?

Maar hij komt bij mij wat boekjes langs brengen om de winter door te komen  :-D


152 stuks van Stereophile nummers van 1993- 2009
50 stuks van ViFi ( bestaat niet meer dus voor de collector verzamelaars!)
13 stuks The Absolute Sound
32 stuks diverse: o.a. Stereoplay, Audio, Stereo, HVT , Hifi News en Hifi Plus.
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Nee, voorzover ik het weet is Pjotr er niet bij. Wellicht zelf geregeld maar ik weet het niet in ieder geval

Marantz 81

Citaat van: marvin op november 04, 2012, 19:46:30
In ieder geval bedankt voor deze lach van oor tot oor, kon ik wel gebruiken na deze onwerkelijke week.

(zelfmoord van een hele goede vriend, morgen begrafenis).


--Verstuurd zonder netwerk--

Pff sterkte man met het verlies lijkt me echt zwaar klote  nopompom

Marantz 81

Veel plezier volgende week hij heeft een erg mooie set  :-)

Ik ben er vorig jaar geweest toen heel de 7 serie set er nog stond en de blumenhofers net had ,mooi hoor  :yes: persoonlijk vondt ik frits wel een vriendelijke man met ( heeft iedereen wel een meer als de ander ) gebruiks aanwijzing ,na de voorvalleen op het forum heb ik geen enkele behoefte meer om daar nog heen te gaan  :no:

cz79

Puur om de voorvallen? Terwijl je het een aardige man vond toen je hem 'live' ontmoette......?
Beetje kortzichtig toch?

Ik heb ook wel eens gedacht dat een paar forumleden ontzettende ***** waren, maar toen ik ze ontmoette viel dat best heel erg mee  :-D en konde we prima met elkaaar door één deur, ondanks dat eerder de gemoederen nogal verhit waren geraakt hier op het forum. Maar dan blijft mijn mening dat ze in het 'echt' aardig zijn staan.

Marvin

Er zijn er maar weinig die mij in het echt gezien hebben hier.
Als je me hier een eikel vind zou ik ook maar niet langskomen.

Ik ben in het echt namelijk hetzelfde...
:schater:



--Verstuurd zonder netwerk--

Marantz 81

Laat ik het zo zeggen dat hetgeen wat door degene tenhore is gebracht en de manier waarop gediscuseerd is mijn nekharen daarvan overeind gaan staan

Daarom heb ik er geen behoefte meer aan verder niet  :wink:

cz79

Snap ik ook wel maar een discussie komt altijd van twee kanten, van FdW's kant is het zeker niet netjes gegaan maar de retourreacties zijn ook dito 'niet netjes'  geweest dus dan kunnen er meer bezokejes af gestreept gaan worden.

Just my two cents