Fritz komt goed weg met een buizenversterker ook omdat het rendement van de boxen enorm is.
Die paar keer dat ik naar die Kanzy luisterde begreep ik dat Fritz die mensen ook een beetje hielp in de ontwikkeling van dat ding. Voor mij was het een leuk maar erg amateuristisch ding. Zeker op het gebied van veiligheid was het een ramp. Hoeveel zijn er eigenlijk van verkocht 1 of 2 stuks? Nu moet ik zeggen dat de eerste keer dat ik de set van Fritz mocht beluisteren hij de Marantz met Kharma speakers had. Een erg fraaie set moet ik zeggen. Toen de Wilsons kwamen vond ik het niet echt beter en zijn huidige speakers zijn helemaal niet mijn smaak. Maar wat is wat? Hoor je het verschil van de kabels, versterker of speakers? Maar hoe dan ook het is toch wel een van de top sets hier op het forum.
O ja, laatst nog een erg mooie set kunnen beluisteren. Die bestond uit een Accuphase 560E versterker, een Accuphase 510DP cd speler en B&W 802 speakers. Toch weer een A klasse versterker met een matig vermogen.