Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

cz79

Met pinpoint bedoel ik dat je exact kunt aanwijzen waar een instrument of zanger staat of speelt.
Komt van pinpoint precision, dus plaatsing van alle afzonderlijke onderdelen in de ruimte, ik denk dat het mede komt doordat het hoof, mid en laag duidelijker zijn afgebakend en minder versmeerd.

Paul

:wink:  Kijk op m,n vrije zondag weer wat geleerd.  :lol:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

retriever

ik ook !! weer slimmer geworden  hello
versterker pm7004 / pm15S2, cd onkyo c-7070,  speakers B&W 683, Boston Acoustics A26, monitor audio BX2, phono Reloop RP 6000 MK 6 B, sub B&W 610 XP.

JohnWx

Citaat van: Paul op maart 24, 2013, 17:15:46
:wink:  Kijk op m,n vrije zondag weer wat geleerd.  :lol:

Wist je dat niet violent1
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

jowa

Mooie eindtrappen.
Voordeel van dit soort eindtrappen is de bijna eindeloze vermogen levering bij een hoog rendement.
Ben benieuwd wanneer Marantz hier eens aan gaat in hun Reference serie. NAD doet het al.

JohnWx

Citaat van: jowa op maart 24, 2013, 21:47:38
Mooie eindtrappen.
Voordeel van dit soort eindtrappen is de bijna eindeloze vermogen levering bij een hoog rendement.
Ben benieuwd wanneer Marantz hier eens aan gaat in hun Reference serie. NAD doet het al.

Marantz is wel behoudend en traditioneel
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Zolang het Ohmage van de luidsprekers niet te gek is/wordt kan Class D idd lekker wat leveren, en dat vinden mijn kindjes wel lekker  :-D

JohnWx

Citaat van: cz79 op maart 24, 2013, 21:49:43
Zolang het Ohmage van de luidsprekers niet te gek is/wordt kan Class D idd lekker wat leveren, en dat vinden mijn kindjes wel lekker  :-D

signature ?

cz79

Nee nog niet, de UcD zijn nog niet betaald want het geld voor de Thule is nog niet binnen, pas als de Thule de deur uit is en de UcD's betaald zijn dan verander ik mijn signature.

De eerste stap was een besluit maken of de UcD's een plekje verdienen in mijn set, daarna pas de Thule daadwerkelijk verkopen

Whisper.nl

prrrrrr.  redface

Veel plezier met je nieuwe aanwinst(en)

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Nog niet dus...(jammer genoeg), ik hoop vanavond contact te hebben met de eventuele koper van de Thule versterker (woont in het buitenland).

JeroenGRT

Hypex is erg mooi! Ooit eens de Tentlabs B-dac in combinatie met een Hypex UCD400 eindversterker gehoord...dat klonk erg goed! Ik gebruik zelf de plate amp versie van Hypex, de DS4.0 om mijn subwoofers aan te sturen.

thepioneer

Let wel op met geld ontvangen via paypal. Dan heeft de koper veel rechten.
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

cz79

Niks paypal, heb ik niet en doe ik niet. Hij kan het naar mijn eigen rekening sturen en anders niet :-D

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *