Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cz79

Alea Iacta Est...


De betaling vanuit Roemenië is binnen en de Thule is opgestuurd, de betaling van de UcD's wordt vandaag gedaan en dus is de kogel door de kerk.

jowa

Gefeliciteerd. Leuke upgrade  pompom

Ik zie wel dat je nog steeds onrustig ben met alle upgrades.
Ook nog steeds met kabels bezig of eindelijk rust?

cz79

Nee hoor, niets onrustig.
Ik kon alleen een mooie ruil maken en hou geld over van de Thule.

Kabels...Tja leuk om weer eens wat te proberen, ik heb een mooie JvG op de kop getikt en kan voor een prikkie een mooie MIT XLR kopen dus dan gaat er weer wat in de verkoop.

MIT is en blijft een mooie match, zeker als ik hem kan 'ruilen' tegen één van de huidige interlinks

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

jowa

Citaat van: cz79 op maart 29, 2013, 11:36:45
Nee hoor, niets onrustig.
Ik kon alleen een mooie ruil maken en hou geld over van de Thule.

Kabels...Tja leuk om weer eens wat te proberen, ik heb een mooie JvG op de kop getikt en kan voor een prikkie een mooie MIT XLR kopen dus dan gaat er weer wat in de verkoop.

MIT is en blijft een mooie match, zeker als ik hem kan 'ruilen' tegen één van de huidige interlinks

Met kabels blijf je dus lekker bezig :-)

cz79

Ja zo nu en dan, andere versterker en dan geld overhouden om toch een mooie MIT er tussen te hangen is altijd leuk en wellicht zijn de JvG (Zilver/Goud serie) ook wel erg prettig en zo niet dan zijn ze ook zo weer weg en hou ik daar gegarandeerd iets aan over  :-D

thepioneer

Gaat goed met upgraden he, hele andere set zo.

Nog andere plannen?
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

cz79

Ik plan helemaal niets, ik loop sons ergens tegen aan en dan bekijk ik de opties, dus nee geen plannen.

IDt was ook totaal onverwacht want er kwam ineens een evt. koper voor mijn Thule (oude advertentie) vanuit het niets en die bood meer dan de Thule nog op zou moeten brengen, dus...
En daarna kreeg ik weer contact met de oude eigenaar van de Avalons met de melding dat hij nog wel twee UcD monoblokken te koop had staan, 1+1=2

joep

Als ik jouw verhaal zo lees dan was nu 1 + 1 = 3. Proficiat met jouw mono's!

cz79


thepioneer

maar je hebt nu nog wel de Thule voorversterker ?
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

cz79

#1136
Yep.

Wellicht vindt ik ooit een koper die een schandalig goed bedrag voor deze voorversterker wil betalen, maar tot die tijd ben ik erg gelukkig met de Thule. De klank bevalt me wel in combi met de set zo, alleen heb ik nu met de UcD's meer punch, power en controle (vooral in het laag)

Cornelis1921

Citaat van: cz79 op maart 29, 2013, 11:19:36
Alea Iacta Est...


De betaling vanuit Roemenië is binnen en de Thule is opgestuurd, de betaling van de UcD's wordt vandaag gedaan en dus is de kogel door de kerk.
Gefeliciteerd Chris. En nu eindelijk rust...  :wink: :roll:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79

Tot ik morgen weer op sta waarschijnlijk

xander32

Citaat van: cz79 op maart 29, 2013, 17:22:14
Yep.

Wellicht vindt ik ooit een koper die een schandalig goed bedrag voor deze voorversterker wil betalen, maar tot die tijd ben ik erg gelukkig met de Thule. De klant bevalt me wel in combi met de set zo, alleen heb ik nu met de UcD's meer punch, power en controle (vooral in het laag)
Wederomeen leuke upgrade dus  :yes:.