Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

cz79


cz79

#1216
Of natuurlijk de Anti-mode 2.0 DC inzetten als voorversterker, dan hebben we gelijk alle akoestiek issues (niet erg merkbaar itt de tijd met de PMC's) ook aangepakt (of grotendeels), zou wellicht wel een goede optie zijn maar voorlopig laat het budget dat niet toe.

Tegen de tijd dat het zover is nodig ik Ron weer eens een keer uit

JohnWx

ppffff zag alweer een bericht en dacht waar gaat hij heen vandaag maar nee  hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Rob46

Citaat van: John Wx op mei 04, 2013, 10:25:17
ppffff zag alweer een bericht en dacht waar gaat hij heen vandaag maar nee  hello


Ik ook  :-P :yes: HLP

jrm

Citaat van: John Wx op mei 04, 2013, 10:25:17
ppffff zag alweer een bericht en dacht waar gaat hij heen vandaag maar nee  hello
stupid +2
:schater:


cz79


cz79

Inderdaad hij gaat nergens heen vandaag, maar ik hou ogen en oren wel altijd open...Zo heb ik de rest van mijn set ook bij elkaar vergaard dus het zou nogal stom zijn om niet om me heen te kijken (niet gericht).

Gisteren met Rob ook goed de muziek beluisterd en nogmaals geconcludeerd dat de opname of de mastering (combi van beide) de belevenis en emotie wel degelijk kan veranderen

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op mei 04, 2013, 11:59:00
Inderdaad hij gaat nergens heen vandaag, maar ik hou ogen en oren wel altijd open...Zo heb ik de rest van mijn set ook bij elkaar vergaard dus het zou nogal stom zijn om niet om me heen te kijken (niet gericht).

Gisteren met Rob ook goed de muziek beluisterd en nogmaals geconcludeerd dat de opname of de mastering (combi van beide) de belevenis en emotie wel degelijk kan veranderen

Mmmmmm dat jij verschil hoort. ??  HLP

Groet Whisper. byebye

P.S. wat een prachtig combi heb je nu bijmekaar gesprokkeld CZ79.  HB :yes: HB
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Dank je en het geluid wordt net iedere keer weer wat anders (imo beter), dus ieder keer weer een beetje vooruitgang

cz79

Vanochtend, vanwege het 25 jarig bestaan, maar weer eens een bezoekje gebracht aan Rhapsody in Hilversum, erg mooie demo's weer: Avalon, MIT, DcS, Dan D'agostino en nog een andere demo in de kleine ruimte met: Avalon, Shunyata, Audio Research.

Blijft bijzonder spul allemaal en erg mooi en zeer zeker onbetaalbaar, de versterker van Dan D'agostino  :kwijl:, en de klant van de Avalons, ik blijf dat speciale geluid mooi vinden.

Maar goed om even te genieten, hierbij een foto impressie (algemeen en de MIT's):


cz79

en deel II met de Dan D'agostino's:


Paul

Ook een mooi rack.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

cz79

Nou vooruit dan, deel III

Zoldar

Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

bramdg

PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart