Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

cz79

Hoop werk maar heeft me al eerder geholpen, feit is dat je ervan leert en lekker bezig bent en vaak nog een klankmatige winst als toegift dus...


Nu alleen nog die tweede man

JohnWx

#1246
Citaat van: cz79 op mei 25, 2013, 10:35:59
WASP Plaatje

Onno Scholtze een hele goede bekende van me vorig jaar overleden heeft dit ook al jaren verkondigt zo  :-D alleen dan met spiegels om de juiste spot te behalen 

Een meester in geluid


http://www.gramophone.co.uk/classical-music-news/philips-engineer-onno-scholze-has-died


Zal de test opzoeken van 3 high end merken die het doen zoals jij en Onno
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Met spiegels bepaal je je reflectiepunten (ook handig om te weten), de PDF zegt weinig over het WASP idee of lees ik er overheen?

JohnWx

Citaat van: cz79 op mei 25, 2013, 12:38:56
Met spiegels bepaal je je reflectiepunten (ook handig om te weten), de PDF zegt weinig over het WASP idee of lees ik er overheen?

was het een ander interview test moet effe me brein in de reverse zetten  :roll:


opstelling maakt zoveel verschil mogelijk  :lol:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Zeker waar en lekker goedkoop, kost je wellicht en middag met z'n tweeën maar dan heb je ook wat

cz79

Op het buurforum even een video geplaatst, wellicht leuk om dat hier ook te doen:


http://youtu.be/QAgmGTg6wWA

Niber

 notworthy

Indrukwekkende installatie!
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Elbertk

puik setje hoor!  hello

AndreC

Ziet er keurig uit, complimenten.
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.

JohnWx

zet die kinder stoel aan de andere kant van de tafel  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WilliamB

Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

JohnWx

Citaat van: cz79 op mei 27, 2013, 07:34:39
Op het buurforum even een video geplaatst, wellicht leuk om dat hier ook te doen:


http://youtu.be/QAgmGTg6wWA

Zoveel meer rust dan die moeilijk verkoopbare toch wel mooie kast
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Citaat van: John Wx op mei 27, 2013, 11:13:49
zet die kinder stoel aan de andere kant van de tafel  :wink:

Maakt niets uit, de speaker staat er ver genoeg van vandaan wanneer ik ze goed heb geplaatst. Ik zal snel nog eens wat video's posten met meer licht en andere muziek

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op mei 27, 2013, 11:46:37
Maakt niets uit, de speaker staat er ver genoeg van vandaan wanneer ik ze goed heb geplaatst. Ik zal snel nog eens wat video's posten met meer licht en andere muziek

Lijkt me een strak plan CZ79. HLP

Niet veel meer te wensen ? Ziet er zo al prachtig uit.  hello

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet