Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

fimlpjes komen van CZ79Avalon straks heet hij weer CZ79Tannoy of CZ79Kharma  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

CZ79 was al bezet en voordat de Avalons verkocht worden moet er toch echt iemand heel erg diep in de buidel tasten en dan nog komen er dan 99.996% (6N) Avalons voor terug

cz79

Citaat van: marvin op mei 27, 2013, 20:36:46
Toch niet.... :-D

Kijk thuis wel even op de flaptop....


-- Verstuurd vanaf mijn superieure IOS-Gadget --
Ik heb hem opengezet voor mobile devices, staat ook zo aangegeven nu

cz79

Nee, toch weer dichtgezet vanwege 'Copyright content', hoe doen anderen dat eigenlijk? Ik post gewoon mijn set met een liedje (zal wel niet mogen) maar hoe doe ik dat anders?

JohnWx

je ziet kids van 10 / 11 jaar hele youtube sites maar voor mij was het ook lastig een filmpje erop te zetten 
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

jrm

Leuk gedaan!

Maar waarom krijg ik steeds een reclame te zien van een verzekering?   :-D :-D :-D

Nee, zonder dollen, blijft een mooie set speakers  :yes:

cz79

Ik ben nu bezig met de videos op dailymotion, dus geen youtube meer maar een andere site die niet zo moeilijk doen.

Klinkt wel lekker zo toch, niet de volledige potentie hoorbaar zoals het is opgenomen maar jij kent de set ondertussen wel een beetje en weet wat het kan en doet  :-D

cz79

#1282
mmm even kijken of dit zo werkt (voor Marvin):


http://www.dailymotion.com/video/x109krm_set-van-cz79_music

cz79

... Deel II in de maak

AndreC

Citaat van: cz79 op mei 27, 2013, 23:13:12
... Deel II in de maak

Post 1266 van je werkt hier gewoon op de iPad, net nog beluistert.

Klonk prima.
Inrichting zag er ook keurig uit.
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.

cz79

Citaat van: John Wx op mei 27, 2013, 22:54:42
je ziet kids van 10 / 11 jaar hele youtube sites maar voor mij was het ook lastig een filmpje erop te zetten

Film erop zetten gaat prima, maar binnen een seconde alles blocked vanwege de muziek. Dan maar toedeledokie youtube en welkom Dailymotion :-D

cz79

Hmmm OK, dan ligt het aan Marvin, of zit Marvin in het buitenland?

Ik heb het nu al staan op dailymotion, maar daar wordt de video niet embedded weergegeven hier op het forum dus dat ziet er minder fraai uit.

Marvin

Nee hoor, nu gewoon thuis net op m'n werk.
iPhone én iPad doen het niet, zelfde melding.

Laatste link werkt wel...!


Verzonden vanaf mijn meest superieure IOS gadget.

cz79

Snap er niets van maar dan doen we gewoon alles verder via Dailymotion, ik wil jou al dit moois niet onthouden Marvin  :-D

AndreC

Citaat van: marvin op mei 27, 2013, 23:19:38
Nee hoor, nu gewoon thuis net op m'n werk.
iPhone én iPad doen het niet, zelfde melding.

Laatste link werkt wel...!


Verzonden vanaf mijn meest superieure IOS gadget.

Heb je het ook over het filmpje van post 1266 Marvin ?

Hier via de iPad werkt hij echt hoor.
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.