helaas door omstandigheden prive gaan de werken op zolder niet meer door. Door plots vertrek van m'n partner met haar dochtertje na 4 jaar sta ik er alleen voor in de woning. Woning komt ook volledig naar mij toe om een verhaal kort te maken dus. Het vertrek ligt compleet aan haar kant geeft ze toe. Ik tref niets van schuld of zo. Niemand had het zien aankomen en mij konden ze even goed een kogel door m'n hoofd jagen. Het leventje van huisje tuintje boompje kindje kon ze niet in fucntioneren en haar niet meer verder gelukkig in voelen (ik weet het, sla me dood
) en ze was effectief al een tijde in een zware depressie aan het verkeren waar ze geen hulp wou voor zoeken. Logica ver te zoeken, maar ik moet er nu toch wel door helaas...
Dus nu de zaken zo zijn => kinderkamer is nu vrij, zal zien wat ik kan doen met die ruimte om m'n hele set terug op te stellen en daar nog een beetje terug van de genieten. Want de kosten in de zolder stoppen heeft geen zin. Ik heb ze nodig om de woning zelf af te betalen tot ik het mss kan verkopen later zonder boete's etc... Het gaat me nu allemaal al massa's geld kosten dus.
Ik zal maar blijven genieten met het materieel ik nu gelukkig allemaal nog heb. Uitbreidingen en vernieuwingen zijn wss niet meer van de komende tijd. Gewoon nog genieten van hetgeen ik heb is de boodschap. Voordeel is dat ik m'n TV die ik verkocht heb, nu terug heb van m'n vriend en hij de kleine tv heeft gekocht voor het zelfde geld. Aangezien kabeltv me niet interesseert persoonlijk ben ik blij dat hij dit me nog aanbood
Soit... er zullen dan wel foto's volgen van zodra ik de boel daar rustig in orde heb gekregen.
Plannen om in het verdere huis nog een paar speakers bij de hangen zijn er wel nog. Ik heb nog wat hi-fi car audio drivers liggen van auto vroeger die ik wel kan ombouwen in een kistje en zo...
En de kleine marantz zal hier dan wel de bron voor zijn lijkt me.
Allez, ik moet nu toch naar geen vrouw en kind meer omkijken sinds die vrouw me dat uit m'n hart gerukt heeft. Ik zal maar de voordelen ervan proberen uithalen zeker
nog geen geluk gehad met die hobby hier dankzij de kuren van vrouwen