Voor mezelf maar eens de proef op de som genomen; beschik thans over de duurdere interlinks van QED (+€200,- en van Piedpiper €65,-)en ik ben daar tevreden over; volledig neutrale weergave weinig op aan te merken!
Toevallig liep in van de week bij de zelfdoeketen Praxis binnen en heb een interlink gekocht van het merk Elro voor de prijs van €10,45. Een mooi uitvoerd blauw snoer met goed gemonteerde contacten die er ook nog fraai uitzien met een lengte van 1,5 meter.
Thuis gelijk mijn Marantz SA 7001 met deze kabel aangesloten op mijn Braun voorversterker die een actief speaker systeem aanstuurt!
Bij de eerste seconden van een opgezette SACD van Diane Krall hoorde ik het gelijk, dit is een uitstekende kabel...
Bij nader luisteren, ook op een betere Sehnheisser hoofdtelefoon aangesloten op een Lehmann hoofdtelefoon versterker, kom ik tot de conclusie dit is een uitstekende kabel...
Na 3 dagen intensief luisteren en vergelijken met andere duurder kabels kan ik gelukkig alleen maar tot de conclusie komen geen verschillen tussen de dure en goedkope kabel te horen!
Moraal van het verhaal; ga niet gelijk beginnen met dure kabels en probeer de goedkopere ook eens...
Bij Praxis kun je voor de prijs van €10,45 gerust een heel goede interlink kopen en je mag nog ruilen ook...
Goed dat veel mensen dit niet weten anders kan Van den Hul wel inpakken