Welke versterker voor metal en rock muziek?

Gestart door obiwan, januari 20, 2012, 20:28:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

mountainbiker

Citaat van: fredastaire2 op mei 20, 2012, 10:48:40
excuses aanbieden hoeft ook weer niet, ik moet ze zelf ook aanbieden daar ik niet goed gelezen heb en reageerde zonder goed te beseffen waar dit over ging.
Par-don? U vergist zich heer, ik sta dag en nacht klaar voor anderen en hekel de "ik" cultuur.
Met het altijd klaar staan voor alles en iedereen moet je ook mee oppasen :yes:.b.Ben ik ook op de harde manier achter gekomen!!
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

TurboMarco

Euhh... Wim ?



John denkt er anders over  :-D
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

WimPeu

Citaat van: Marco op mei 20, 2012, 11:27:59
Euhh... Wim ?



John denkt er anders over  :-D

Heeft een verkeerd endorsement.. :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Whisper.nl

Citaat van: John Wx op mei 20, 2012, 12:20:03
jullie zijn stom ik ga buiten spelen



Wat let je: de zon schijnt en het is droog.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

SB_Marantz

Citaat van: John Wx op mei 20, 2012, 10:56:55
Dat is ook het nadeel van fora vind ik als je elkaar verkeerd begrijpt je dat pas een iets wat oploppend getopic merk

Face to Face zal de een een gezicht opzetten waarvan de ander zegt moet je naar de plee of zit ik er naast :-D


Kom net van de pot.  :schater:
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

fredastaire2

Citaat van: John Wx op mei 20, 2012, 12:20:03
jullie zijn stom ik ga buiten spelen



On"topic" en off topic tegelijk;

tsjezus........ hoe kinderachtig kan een commentaar zijn. En dan bedoel ik niet de mijne.
Heren, het was mij een genoegen, ik heb hier nu een maand actief rondgestruind, de "buit" is binnen (om maar weer eens naar iemand anders te refereren), ik ben blij dat ik het een en ander aan foto's en andere dingen in de dropbox met jullie heb mogen delen, dat geeft mij dan ook weer een "rein geweten".

Moet me toch van het hart dit: volgens mij is de bedoeling van dit forum om elkaar met raad en daad terzijde te staan ongeacht wie of wat je bent? Blijkbaar zit ik er naast. Het lijkt er meer op dat "we" een vriendenclubje zijn waar je maar moet bewijzen wie je bent, je alleen meetelt als je exact weet waar je het over hebt en elke fout met een hakbijl bestraft wordt..... errug educatief. chapeau.

In het echte leven pas ik daar voor, dus hier op dit forum ook.
Ik blijf actief forumlid (tenzij moderators er na dit bericht anders over denken), maar zoals al eerder aangegeven: Ik kijk wel linker uit waar ik op reageer en wat ik zeg.
Ik zou zeggen: blijf lekker denken wat je denken wil over mij, ik vind t best. Zolang ik maar weet hoe het wèl zit. (en dat laatste wordt vast weer geQuote vermoed ik, verras me)

groet,

Anton

Noot: hoe beter je de mens leert kennen, des te meer je van dieren gaat houden.

Marvin

Denk niet dat John dat serieus bedoelde hoor.
En sorry, we zijn inderdaad een vrienden clubje.
Maar die noot aangaande bewijzen slaat mank.
Maar ieder heeft het recht zijn eigen kijk daar op te hebben natuurlijk.

Groet, Marvin.



JohnWx

Citaat van: fredastaire2 op mei 24, 2012, 20:01:33
On"topic" en off topic tegelijk;

tsjezus........ hoe kinderachtig kan een commentaar zijn. En dan bedoel ik niet de mijne.
Heren, het was mij een genoegen, ik heb hier nu een maand actief rondgestruind, de "buit" is binnen (om maar weer eens naar iemand anders te refereren), ik ben blij dat ik het een en ander aan foto's en andere dingen in de dropbox met jullie heb mogen delen, dat geeft mij dan ook weer een "rein geweten".

Moet me toch van het hart dit: volgens mij is de bedoeling van dit forum om elkaar met raad en daad terzijde te staan ongeacht wie of wat je bent? Blijkbaar zit ik er naast. Het lijkt er meer op dat "we" een vriendenclubje zijn waar je maar moet bewijzen wie je bent, je alleen meetelt als je exact weet waar je het over hebt en elke fout met een hakbijl bestraft wordt..... errug educatief. chapeau.

In het echte leven pas ik daar voor, dus hier op dit forum ook.
Ik blijf actief forumlid (tenzij moderators er na dit bericht anders over denken), maar zoals al eerder aangegeven: Ik kijk wel linker uit waar ik op reageer en wat ik zeg.
Ik zou zeggen: blijf lekker denken wat je denken wil over mij, ik vind t best. Zolang ik maar weet hoe het wèl zit. (en dat laatste wordt vast weer geQuote vermoed ik, verras me)

groet,

Anton

Noot: hoe beter je de mens leert kennen, des te meer je van dieren gaat houden.

ja wat zal ik er is van zeggen, nee ik zeg niks, Maurice zegt dan effe Sting opzetten John
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

fredastaire2

Citaat van: John Wx op mei 24, 2012, 20:17:40
ja wat zal ik er is van zeggen, nee ik zeg niks, Maurice zegt dan effe Sting opzetten John

Sting staat al op sinds je vorige comment en excuus daarna.
Laat ik het zo zeggen: de "toon" is gezet.

PS: @Marvin: dank voor je antwoord. misschien heb je gelijk en ben ik te cynisch. If so, excuus.

xander32


fredastaire2

well, xander, bedankt voor het tegenbewijs.
doei!  :-D enne: blij nu?

xander32

Citaat van: fredastaire2 op mei 24, 2012, 20:26:18
well, xander, bedankt voor het tegenbewijs.
doei!  :-D enne: blij nu?
Nee joh, maar tel gewoon ff tot 10, kijk ff de andere kant op. Dan komt het vast goed hier :yes:.

JohnWx

Citaat van: fredastaire2 op mei 24, 2012, 20:22:33
Sting staat al op sinds je vorige comment en excuus daarna.
Laat ik het zo zeggen: de "toon" is gezet.

PS: @Marvin: dank voor je antwoord. misschien heb je gelijk en ben ik te cynisch. If so, excuus.

ik snap je punt nog steeds niet


dat ik zo reageer is misschien ook een reactie op jouw manier van reageren


snap werkelijk waar niet waar de schoen wringt
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject