Welke versterker voor metal en rock muziek?

Gestart door obiwan, januari 20, 2012, 20:28:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fredastaire2


Niber

Citaat van: fredastaire2 op mei 19, 2012, 22:21:03
Degene die zegt dit niet te horen heeft geen oren. Punt.


Misschien zit het allemaal wel "tussen je oren"...   :wink:
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

WimPeu

De beste versterker voor rock muziek is een Marshall....Punt uit... byebye



Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

mountainbiker

Citaat van: Niber op mei 19, 2012, 23:58:26
Misschien zit het allemaal wel "tussen je oren"...   :wink:
Je moet er wel even de leeftijd van die oren bij vermelden.Die van mij zijn 42 en dan merk je dat de verschillen vanzelf steeds kleiner worden  :wink:.Laatst nog bij ma naar muziek geluisterd naar een Philips reciever uit de 900 serie en een stel kleine Jbl Speakertjes.Klonk niet verkeerd.Had begrepen dat de topic maker een Denon versterker heeft (model en leeftijd onbekend).Ik zou gewoon die oude versterker laten recappen en oude onderdelen laten vervangen en het geld besparen van nieuwe aanschaf.Van dit geld mooi op vakantie gaan en genieten van het strand.S'avonds lekker een koud biertje drinken (of wijn) en muziek luisteren van een mp3 spelertje met koptelefoon.Lijkt me een beter idee. :yes:
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

fredastaire2

Citaat van: Niber op mei 19, 2012, 23:58:26
Misschien zit het allemaal wel "tussen je oren"...   :wink:
dat bedoel ik dus.. "hahaha"

Citaat van: John Wx op mei 20, 2012, 01:11:57
zegt veel
ehm, O? helderziend?

Citaat van: Cornelis1921 op mei 20, 2012, 02:41:23
:yes: Ja, een duidelijk gevalletje snater- en flaterschade...
Ook al iemand die weet waarom ik geen zin heb in zinloze discussie.

Zoals gezegd: Ik zat er naast betreffende het onderwerp. kan gebeuren, lijkt me.
Ik wilde alleen een betoog maken voor wat ik (in een blinde test) hoor.
Jammer dat dit niet gezien wordt.

Hier snapt 90% het ook niet: http://www.hydrogenaudio.org/forums/index.php?showtopic=88788
Ik ben blij dat eenieder zich zo empatisch opstelde na mijn vergissing.
Ik vind de sfeer minder worden als ik eerlijk ben. persoonlijke subjectieve aanname denk ik, want ik kan niet in een ander zijn of haar gedachte kijken en wil dat ook niet.

As said: ik ben weg. Jongens, bedankt. bye

JohnWx

#84
Citaat van: fredastaire2 op mei 20, 2012, 10:17:46
dat bedoel ik dus.. "hahaha"
ehm, O? helderziend?
Ook al iemand die weet waarom ik geen zin heb in zinloze discussie.

Zoals gezegd: Ik zat er naast betreffende het onderwerp. kan gebeuren, lijkt me.
Ik wilde alleen een betoog maken voor wat ik (in een blinde test) hoor.
Jammer dat dit niet gezien wordt.

Hier snapt 90% het ook niet: http://www.hydrogenaudio.org/forums/index.php?showtopic=88788
Ik ben blij dat eenieder zich zo empatisch opstelde na mijn vergissing.
Ik vind de sfeer minder worden als ik eerlijk ben. persoonlijke subjectieve aanname denk ik, want ik kan niet in een ander zijn of haar gedachte kijken en wil dat ook niet.

As said: ik ben weg. Jongens, bedankt. bye

Nou begrijp ik je wel want ik had het idee dat je wel wist waar het over ging, niet dus en dat is erg menselijk

Ik had de veronderstelling dat je het over dat onderwerp had en was benieuwd wat volgens jouw dan wel ....

Maar heb het gevoel dat we ook langs elkaar heen tikte met letters

Het is niet mijn intentie geweest om een zinloze discussie opgang te berengen alleen ik begreep je niet en het kwam niet op mij over van oeps ik zit verkeerd te denken of verkeerde topic

Ik had het gevoel van je moet niet zeiken

Maar je kwam zo overtuigend over met de tekst jullie moeten mij geloven en anders is er iets mis met je oren dat ik dacht ? nou dan wil ik ook weten wat

Maar als ik het over peren heb en jij over appels dan word het lastig begrijpen dingen van elkaar

Excuses voor mijn manier van replyen op jouw berichten
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

xander32

Citaat van: fredastaire2 op mei 20, 2012, 10:17:46
...
Hier snapt 90% het ook niet: http://www.hydrogenaudio.org/forums/index.php?showtopic=88788
Ik ben blij dat eenieder zich zo empatisch opstelde na mijn vergissing.
Ik vind de sfeer minder worden als ik eerlijk ben. persoonlijke subjectieve aanname denk ik, want ik kan niet in een ander zijn of haar gedachte kijken en wil dat ook niet.

As said: ik ben weg. Jongens, bedankt. bye
Jammer dat jij de sfeer hier als dusdanig hebt ervaren, jammer dat je er voor kiest om dan afscheid te nemen, jammer dat je zelf niet met een aantal verbetervoorslagen komt en de club hier de kans geeft om daar waar nodig wat mee te doen, jammer :yes:.


Echter past dit alles prima in de huidige tijdsfeer: een consumeer-cultuur. Ik consumeer hetgeen ik nodig heb, krijg ik niet wat ik wil dan ga ik weg ... vooral heel veel "ik" dus.

fredastaire2

Citaat van: John Wx op mei 20, 2012, 10:31:15
Nou begrijp ik je wel want ik had het idee dat je wel wist waar het over ging, niet dus en dat is erg menselijk

Ik had de veronderstelling dat je het over dat onderwerp had en was benieuwd wat volgens jouw dan wel ....

Maar heb het gevoel dat we ook langs elkaar heen tikte met letters

Het is niet mijn intentie geweest om een zinloze discussie opgang te berengen alleen ik begreep je niet en het kwam niet op mij over van oeps ik zit verkeerd te denken of verkeerde topic

Ik had het gevoel van je moet niet zeiken

Maar je kwam zo overtuigend over met de tekst jullie moeten mij geloven en anders is er iets mis met je oren dat ik dacht ? nou dan wil ik ook weten wat

Maar als ik het over peren heb en jij over appels dan word het lastig begrijpen dingen van elkaar

Excuses voor mijn manier van replyen op jouw berichten
excuses aanbieden hoeft ook weer niet, ik moet ze zelf ook aanbieden daar ik niet goed gelezen heb en reageerde zonder goed te beseffen waar dit over ging.

Citaat van: xander32 op mei 20, 2012, 10:40:16
Jammer dat jij de sfeer hier als dusdanig hebt ervaren, jammer dat je er voor kiest om dan afscheid te nemen, jammer dat je zelf niet met een aantal verbetervoorslagen komt en de club hier de kans geeft om daar waar nodig wat mee te doen, jammer :yes:.


Echter past dit alles prima in de huidige tijdsfeer: een consumeer-cultuur. Ik consumeer hetgeen ik nodig heb, krijg ik niet wat ik wil dan ga ik weg ... vooral heel veel "ik" dus.
Par-don? U vergist zich heer, ik sta dag en nacht klaar voor anderen en hekel de "ik" cultuur.

xander32

Citaat van: fredastaire2 op mei 20, 2012, 10:48:40
excuses aanbieden hoeft ook weer niet, ik moet ze zelf ook aanbieden daar ik niet goed gelezen heb en reageerde zonder goed te beseffen waar dit over ging.
Par-don? U vergist zich heer, ik sta dag en nacht klaar voor anderen en hekel de "ik" cultuur.
M`n welgemeende excuses dan :yes:.

JohnWx

Dat is ook het nadeel van fora vind ik als je elkaar verkeerd begrijpt je dat pas een iets wat oploppend getopic merk

Face to Face zal de een een gezicht opzetten waarvan de ander zegt moet je naar de plee of zit ik er naast :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

lo

Citaat van: John Wx op mei 20, 2012, 10:56:55
moet je naar de plee of zit ik er naast :-D

Dat wordt meestal een bende lijkt me zo..
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.