Citaat van: John Wx op mei 20, 2012, 12:20:03
jullie zijn stom ik ga buiten spelen
On"topic" en off topic tegelijk;
tsjezus........ hoe kinderachtig kan een commentaar zijn. En dan bedoel ik niet de mijne.
Heren, het was mij een genoegen, ik heb hier nu een maand actief rondgestruind, de "buit" is binnen (om maar weer eens naar iemand anders te refereren), ik ben blij dat ik het een en ander aan foto's en andere dingen in de dropbox met jullie heb mogen delen, dat geeft mij dan ook weer een "rein geweten".
Moet me toch van het hart dit: volgens mij is de bedoeling van dit forum om elkaar met raad en daad terzijde te staan ongeacht wie of wat je bent? Blijkbaar zit ik er naast. Het lijkt er meer op dat "we" een vriendenclubje zijn waar je maar moet bewijzen wie je bent, je alleen meetelt als je exact weet waar je het over hebt en elke fout met een hakbijl bestraft wordt..... errug educatief. chapeau.
In het echte leven pas ik daar voor, dus hier op dit forum ook.
Ik blijf actief forumlid (tenzij moderators er na dit bericht anders over denken), maar zoals al eerder aangegeven: Ik kijk wel linker uit waar ik op reageer en wat ik zeg.
Ik zou zeggen: blijf lekker denken wat je denken wil over mij, ik vind t best. Zolang ik maar weet hoe het wèl zit. (en dat laatste wordt vast weer geQuote vermoed ik, verras me)
groet,
Anton
Noot: hoe beter je de mens leert kennen, des te meer je van dieren gaat houden.