Zonder dollen Chris, je hebt nu al een set die er wezen mag, waarschijnlijk één die mee kan komen met de besten op dit forum.
Wendy en jij, hartelijk bedankt voor de geweldige gastvrijheid: helemaal top!
Jrm, bedankt voor de vlekkeloze transfer van Station Heemstede/Aerdenhout naar de residentie van Chris en vice versa.
Chris en Marcel, mijn excuses voor het mogelijke gelolliestok van mijn zijde.
Tot zover het officiële deel van dit verslag.
Om klokslag 16:00 kon ik bij jrm in zijn auto (voiture c.q. bolide) plaatsnemen voor een rit naar één van de steden in de flevopolders. Na ongeveer 45 minuten waren wij op de plaats van bestemming, cz79's residentie. Bij aankomst stond de voordeur al gastvrij open en Wendy was degene die ons binnenliet en verwelkomde met een drankje.
Algauw konden wij aan tafel voor een overheerlijke (homemade) pannekoekenmaaltijd.
Na de maaltijd palaverde Chris, jrm en ondergetekende nog even verder terwijl mevrouw cz van haar dagelijkse portie huizelijk en relatieleed via GTST genoot.
Daarna gingen alle audiofiele en muzikale remmen los. O.a. Barok (Bach), Yello, Kate Bush, Hans Theesink en K'eb Mo kwamen o.a. voorbij - "Hier geen streaming, hier draait men muziek". De Meridiaan 500 (loopwerk) en 566 (DAC) vertolkte samen met de Thule v.v., de klasse D monoblokjes en de Avatars de muziek op sublieme wijze. Kernbegrippen om deze set te karakteriseren zijn neutraal, droog, controle, 'stagedepth' en een prettig soort "heesheid" (vervorming). Behalve Kate Bush' 'The Kick Inside' kon niet verhullen dat zij belabbert is opgenomen en gemixt.
Om 22:30 namen jrm en ik voorlopig afscheid van Chris, maar niet zonder terug te kijken op deze zeer geslaagde mini M&G.
, Cor.