Vanavond is ons lid Rob46 bij mij thuis geweest, we hebben elkaar al één keer ontmoet tijdens de koop/verkoop van een SACD van John Hiatt, ik heb toen even naar zijn Naim luidsprekers geluisterd en vond dat geweldig mooi klinken.
Nu hadden we al een paar weken een datum ingepland en vanavond was het zover, in het vers geschilderde huis
Erg veel muziek is de revue gepasseerd en wat ik van Rob46 heb begrepen was/is hij zwaar onder de indruk en dat is altijd leuk om te horen.
De SACD van Era staat na vanavond ook op mijn wishlist, klonk erg lekker met lekker bas en mooie stage, verder hebben we geluisterd naar; Muddy Waters, Buddy Guy, Youn Sun Nah, Camille Saint Saens, Leonard Cohen, Tomasz Stanko, Jennifer Warnes, Lils Mackinotsh, e.v.a.
Leuke muzikale avond en gelijk een afspraak gemaakt om nog eens bij Rob te gaan luisteren naar de Naim in combi met Marantz PM en SA.
@Rob46 Leuk dat je er was, ik vond het erg gezellig en leuk dat we zo dezelfde hobby delen en beleven. Thx voor de flex wijn