Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cz79

Ik weet niet wie dat riepen maar Lyngdorf, TaCT, CI Audio, etc , etc. Gebruiken toch de class D al een aardig aantal jaartjes of doelde je meer op de UcD's ansich?

Marvin

Dat ging puur om UCD, voor dat bedrag zoveel watts en toch een zuivere weergave. Dat kan in audioland natuurlijk moeilijk geloofd worden.
Maar ik heb ze gehoord, pure kracht en erg mooi.
Staat niet verkeerd in een meerkanaals eindversterker hoor....!




--Verstuurd zonder netwerk--

WimPeu

Neem aan dat het om deze set gaat....Hoe goed ook...mooi is anders. Dacht eerst dat het een oud geldkistje was..... :angel:

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

cz79

Vind ze meer dan mooi, een klein lampje en een aan en uit knop, verder geen poespas. Precies zoals ik het zou willen.

Lampjes en schakelaars en displays  puke

Dus in ieder geval mijn smaak en ja het gaat om die versterkers :-D

WimPeu

Zit er ook een AB bij?  :schater:

Nee, serieus. Ik lees er hier en daar veel goeds over en als de knip (bijna) dicht kan blijven, lekker proberen... :yes:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

Wie heeft ze in elkaar gezet?


--Verstuurd zonder netwerk--

Marvin

Een andere ombouw is natuurlijk ook mogelijk Wim.
Tenminste, er schijnen zulke handige mensen te bestaan die dat snappen. :-D


--Verstuurd zonder netwerk--

cz79

Geen AB voorzover ik weet, maar ik heb een AB bij de voorversterker en meer heb ik niet nodig.
Ik weet niet wie ze heeft gefabriceerd maar krijg vanavond nog foto's van de binnenzijde en ik zal dat gelijk vragen

TurboMarco

Hypex UCD ...veel voor weinig  :yes:

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Net iemand over de vloer gehad van HTForum die oko ervaring heeft met UCD n hij is er ook vol lof over, maar ook hij zei dat je veel Watts krijgt maar dat het nu ook al genoeg is (Ucd 400W en nu 230W). Kortom het klinkt al erg lekker en we zien wel wat het wordt.
Ik nodig de beste verkoper uit bij mij thuis en dan kost het me relatief weinig en weet ik wellicht meer

Marantz 81


cz79

Ik ook en misschien wordt ik wel aangestoken door de enthousiaste verhalen en begint het daarom te kriebelen, maar als ik ze heb gehoord dan pas weet ik wat het doet.

Ergo; erg tevreden met de huidige versterker maar nooit blind voor een verbetering

Cornelis1921

Hoop dat het een wijze beslissing is. Op papier i.i.g. veel belovend.
Chris, i.i.g. veel succes en als de 'ruil' rond is, veel genoegen.
Gr. Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Ik durf te stellen dat je met de 180 versie ook alle luidsprekers, niet tegelijk, van dit forum tot hoge prestaties kan sturen.