Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cz79

Citaat van: Niber op oktober 03, 2012, 10:36:36
Ik las gisteren nog dat je zo tevreden bent met je huidige set.  :-D :wink:

Zeker, maar dat sluit een verbetering toch niet uit?

JohnWx

Citaat van: cz79 op oktober 03, 2012, 11:10:58
Zeker, maar dat sluit een verbetering toch niet uit?


50/50 verbetering/verandering  :wink:

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Nee uiteraard voordat ik koop heb ik ze hier thuis beluisterd om die 50/50 uit te sluiten, dus ik nodig de beste man uit en hoor vanzelf wat het doet en of het wat doet.

Ik ben zeer tevreden met mijn set, maar ja dat was ik ook met de PMC's maar als er dan wat op je pad komt wat wellicht nog beter is en je kunt een één op één ruil doen (of bijna) dan is het mooi lijkt me

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op oktober 03, 2012, 12:05:06
Nee uiteraard voordat ik koop heb ik ze hier thuis beluisterd om die 50/50 uit te sluiten, dus ik nodig de beste man uit en hoor vanzelf wat het doet en of het wat doet.

Ik ben zeer tevreden met mijn set, maar ja dat was ik ook met de PMC's maar als er dan wat op je pad komt wat wellicht nog beter is en je kunt een één op één ruil doen (of bijna) dan is het mooi lijkt me

zucht  :yes:

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Herken jij helemaal niet, toch Hans? :-D

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op oktober 03, 2012, 16:18:28
Herken jij helemaal niet, toch Hans? :-D

Dat was een zucht van herkenning.  8-)

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Daarom ook mijn lachebekje, maar goed ik hoor vanavond meer van de verkoper dus we zien het wel even

jrm

 pompom

Ben benieuwd of het weer verder kan  :no: je set klinkt al zo lekker.... :yes:

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op oktober 03, 2012, 16:37:34
Daarom ook mijn lachebekje, maar goed ik hoor vanavond meer van de verkoper dus we zien het wel even

mmmm partner niet thuis zeker  :mrgreen:

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Whisper.nl

Citaat van: jrm op oktober 03, 2012, 16:46:34
pompom

Ben benieuwd of het weer verder kan  :no: je set klinkt al zo lekker.... :yes:

stupid
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Citaat van: Whisper.nl op oktober 03, 2012, 16:54:57
mmmm partner niet thuis zeker  :mrgreen:
Pas als die langs komt dan zorg ik er voor dat Wendy er niet is  :-D

cz79

Citaat van: jrm op oktober 03, 2012, 16:46:34
pompom

Ben benieuwd of het weer verder kan  :no: je set klinkt al zo lekker.... :yes:

Ja is ook helemaal waar, maar als ik het niet eens probeer dan weet ik het niet. Dit is een eventuele upgrade die goed te doen en te betalen is, dus ik ga luisteren (bij mij thuis in mijn set) en dan hoor ik wel wat het doet. Is het niets, jammer kost het me twee tientjes benzinegeld, is het een verbetering dan kost het me niets of nagenoeg niets.

Ik wil voor mijn eindversterker dan ongeveer hetzelfde hebben als die blokjes (kan nog wel over gepraat worden) en dan zien we wel waar het schip strand

jrm

Tuurlijk, als je het kan uit proberen en zelf kan beluisteren.

Maar denk er aan je oren hebben geen geheugen!
Als het na een muziek stuk stil is dan gaan je oren weer in een 'ruststand' en dan klinkt muziek daarna als muziek in de oren  :-D :-D

cz79

Ja zal ook wel zo zijn, maar wellicht zijn deze neutraler of juist niet, en dan kan me aanspreken of niet.
Ze hebben in ieder geval meer power (400W ipv 230W bij 4 Ohm) en wellicht merk ik dat...Weet je, we gaan het beleven

Marvin

Een jaar geleden riepen alle audiofielen zonder enige kennis dat zo'n kastje nooit wat kon zijn.
Hmm, tijden veranderen zegmaar.


--Verstuurd zonder netwerk--