Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

TurboMarco

De 180 Watt versie vd UCD is ook doorgaans ruim voldoende ,de 400 is voor de speakers met een absurd laag rendement .
Steeds meer fabrikanten passen deze techniek toe vanwege het hoge rendement en de lage kosten ,ook de compacte bouw is erg interessant vanwege het ontbreken van grote koelelementen .

De 180 .

En de 400 .
Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

jrm

En is de verkoper al geweest?

Chris?

.

cz79

Nee niets meer van vernomen, misschien heeft 'ie er geen zin in om langs te komen, terwijl het juist zo gezellig is hiero want bij de vorige M&G was het redelijk druk  :-D

cz79

Vanavond is ons lid Rob46 bij mij thuis geweest, we hebben elkaar al één keer ontmoet tijdens de koop/verkoop van een SACD van John Hiatt, ik heb toen even naar zijn Naim luidsprekers geluisterd en vond dat geweldig mooi klinken.

Nu hadden we al een paar weken een datum ingepland en vanavond was het zover, in het vers geschilderde huis :-D Erg veel muziek is de revue gepasseerd en wat ik van Rob46 heb begrepen was/is hij zwaar onder de indruk en dat is altijd leuk om te horen.
De SACD van Era staat na vanavond ook op mijn wishlist, klonk erg lekker met lekker bas en mooie stage, verder hebben we geluisterd naar; Muddy Waters, Buddy Guy, Youn Sun Nah, Camille Saint Saens, Leonard Cohen, Tomasz Stanko, Jennifer Warnes, Lils Mackinotsh, e.v.a.

Leuke muzikale avond en gelijk een afspraak gemaakt om nog eens bij Rob te gaan luisteren naar de Naim in combi met Marantz PM en SA. hello

@Rob46 Leuk dat je er was, ik vond het erg gezellig en leuk dat we zo dezelfde hobby delen en beleven. Thx voor de flex wijn :-D

JohnWx

Citaat van: cz79 op oktober 24, 2012, 23:11:11
Vanavond is ons lid Rob46 bij mij thuis geweest, we hebben elkaar al één keer ontmoet tijdens de koop/verkoop van een SACD van John Hiatt, ik heb toen even naar zijn Naim luidsprekers geluisterd en vond dat geweldig mooi klinken.

Nu hadden we al een paar weken een datum ingepland en vanavond was het zover, in het vers geschilderde huis :-D Erg veel muziek is de revue gepasseerd en wat ik van Rob46 heb begrepen was/is hij zwaar onder de indruk en dat is altijd leuk om te horen.
De SACD van Era staat na vanavond ook op mijn wishlist, klonk erg lekker met lekker bas en mooie stage, verder hebben we geluisterd naar; Muddy Waters, Buddy Guy, Youn Sun Nah, Camille Saint Saens, Leonard Cohen, Tomasz Stanko, Jennifer Warnes, Lils Mackinotsh, e.v.a.

Leuke muzikale avond en gelijk een afspraak gemaakt om nog eens bij Rob te gaan luisteren naar de Naim in combi met Marantz PM en SA. hello

@Rob46 Leuk dat je er was, ik vond het erg gezellig en leuk dat we zo dezelfde hobby delen en beleven. Thx voor de flex wijn :-D

toch weer op het eind ‰  :wink: ga zo door leuk om te lezen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

cz79

Hele huis is nagenoeg geschilderd (benedenverdieping) en ziet er echt goed uit, gelukkig is mijn schoonpa schilder dus;

1 is het netjes en snel gedaan
2 kost het me weinig tot niets

Alles staat weer lekker te draaien en we hebben nog even wat sfeerlampjes gekocht voor het audiomeubel, tevens heb ik 6 tube traps op de kop getikt waarvan ik er drie nu in gebruik heb (achter de luisterplek, puur tegen de galm, niet dat het teveel is maar minder is beter).
De muur achter de meubels is een stuk donkerder en dat pakt erg mooi uit, ook in combi met de lujidsprekers.
Ik zal snel weer eens wat foto's plaatsen.

Zojuist de CD van Keb Mo beluisterd (Suitcase), op aanraden van Xander32 en die had het weer van een ander forumlid, etc, etc.) wat een lekkere CD en wat klinkt het toch heerlijk bij mij  :angel: :kwijl:

WimPeu

Mooi Chris. Goed te lezen dat ook jij een Keb Mo liefhebber bent geworden. Lekkere late night muziek.... Denk dat ik hem zo ook nog even opzet. Eerst nog even Steve Miller..... notworthy
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

cz79

Heerlijk en ik heb zojuist nog twee CD's besteld van Eric Bibb, heeft er wel wat van weg (misschien iets meer blues achtig en wat minder soul).

WimPeu

Het gaat niet om de hardware maar de software.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Cornelis1921

Citaat van: WimPeu op oktober 31, 2012, 23:55:18
:yes: En hoe... :-D byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Janver

Hier kan uw reclame staan!

xander32

Citaat van: WimPeu op oktober 31, 2012, 23:55:18
Wim jongen, dit uit jouw mond, ik ben ontroerd  notworthy

:-D

cz79

Je bent me net voor  :-D

xander32

Citaat van: cz79 op november 01, 2012, 07:26:53
Je bent me net voor  :-D
Maar goed is ie he; Keb 'Mo, met dank aan Wim  :yes:.

cz79

Ik heb direct nog een CD van Keb Mo besteld (genaamd Keb Mo)