Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op april 29, 2012, 13:09:20
Ja zeker, hoog tijd voor een M&G, hou het forum gewoon in de gaten, ik heb nog geen datum maar daar wordt aan gewerkt (wordt wel na de vakantie, ergens in Juli). pompom

Juli, Tjesses, dat overleven we niet. Je lijkt Xander32 wel (heeft een ijzeren ruggegraad).  :mrgreen:


Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

We gaan over vier weken al op vakantie dus voor die tijd wordt het, jammer genoeg, van mijn kant erg krap

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op april 29, 2012, 20:48:39
We gaan over vier weken al op vakantie dus voor die tijd wordt het, jammer genoeg, van mijn kant erg krap

Hoi CZ79, neem er alle tijd voor. :yes:

Ik ben, zo af en toe, dol op plagen. :yes:

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Weet ik toch  :yes: Er komt ook echt wel een M&G want het is al te lang geleden, en niemand heeft de PMC'sin mijn combi nog kunnen beluisteren hello

jrm

Dat wordt dan de hoogste tijd  :evil:

cz79


jrm

Even bij slapen van een weekje feesten  pompom  op Ibiza,

eh, toeren met de 2 dames  :-D

cz79

Mooi en genoten?
Ik heb ondertussen toch een subje aangeschaft om eens wat te stoeien met de bas, is wel al veel beter sinds ik meer naar voren zitr (uit de hoek/nis), maar er is ruimte voor verbetering dus vandaar.

Ik heb zojuist mijn high-level kabel binnengekregen dus ik kan aan de slag pompom pompom pompom

Ik laat jullie weten

xander32

Citaat van: cz79 op mei 12, 2012, 13:24:17
Mooi en genoten?
Ik heb ondertussen toch een subje aangeschaft om eens wat te stoeien met de bas, is wel al veel beter sinds ik meer naar voren zitr (uit de hoek/nis), maar er is ruimte voor verbetering dus vandaar.

Ik heb zojuist mijn high-level kabel binnengekregen dus ik kan aan de slag pompom pompom pompom

Ik laat jullie weten
Ben benieuwd.Kan/wil je ook aangeven welke subje het betreft ¿

cz79

Jazeker een REL Q200E:

Type luidspreker     Actieve Subwoofer
Frequentie bereik     17-106 Hz
Aanbevolen vermogen     200 Watt
Crossover-frequentie(s)     26-106 Hz
Aantal speakerunits     Woofer unit met een diameter van 250 mm.
Afmetingen (H x B x D)     30 x 32,8 x 35,3 cm
Gewicht     17 kg.

Beste een krachtig apparaatje, heb vanmiddag even gestoeid ermee en ik krijg mijn piek op 31/32/33Hz, 12-15dB gedempt, dat is gemeten met een dB meter, numaar even luisteren voor een periode en kijken of het gehoormatig ook de winst geeft die ik wens

JohnWx

Citaat van: cz79 op mei 12, 2012, 18:43:58
Jazeker een REL Q200E:

Type luidspreker     Actieve Subwoofer
Frequentie bereik     17-106 Hz
Aanbevolen vermogen     200 Watt
Crossover-frequentie(s)     26-106 Hz
Aantal speakerunits     Woofer unit met een diameter van 250 mm.
Afmetingen (H x B x D)     30 x 32,8 x 35,3 cm
Gewicht     17 kg.

Beste een krachtig apparaatje, heb vanmiddag even gestoeid ermee en ik krijg mijn piek op 31/32/33Hz, 12-15dB gedempt, dat is gemeten met een dB meter, numaar even luisteren voor een periode en kijken of het gehoormatig ook de winst geeft die ik wens

size does not matter
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Nee het is inderdaad een relatief kleine sub maar weleentje met een zeer krachtig 'geluid' en een flinke versterker en een mooi frequentiebereik hello

JohnWx

Citaat van: cz79 op mei 12, 2012, 19:03:02
Nee het is inderdaad een relatief kleine sub maar weleentje met een zeer krachtig 'geluid' en een flinke versterker en een mooi frequentiebereik hello

zal dat van mij is opzoeken ik heb een nog kleinere REL
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

#238
Q50 toch of Q100?


...Oh nee jij had de oudere Quake versie (mk1).Enclosure volume 25 litres

Drive Unit 250mm long throw steel chassis
Resonant frequency 100 Hertz approximately
Input connectors NEUTRIK SPEAKON and twin phono
Gain control range 80dB
Amplifier type DC coupled bipolar with internal protection
Amplifier power 50 Watts RMS continuous 100 Watts peak
Triple Protection system 1. Fully electronic with Set-Safe
2. D.C. fault protection
3. Output short circuit protection

Input impedance's:
High level lOOK Ohm unbalanced,
NEUTRIK SPEAKON
Low level 10K Ohm unbalanced, RCA Phono
Frequency Range 20 - 240Hertz
(Upper frequency dependent on user setting of ABC)
Phasing Positive or reversed
Phase switch Position 1. Gives forward cone movement
for positive input
Mains input Voltage 220 - 240 (or 110 - 120 in certain markets) via fused l.E.C. standard socket
Dimensions 295x 420 x 295 mm (WxHxD) (15.75 x 16.25 x 15.75 inches approx)
Weight Unpacked: 11.6 Kg (25.5 lbs approx)
Packed: 13.1 Kg (28.8 lbs approx.)
Fuses 1 x 400 mA semi delay, 230V operation
1 x 800 mA semi delay, 115 V operation

Ik heb hier ook naar gekeken maar deze gaat niet zo laag als dat ik nodig heb, net als de REL Quake 2, ik heb die laatste ook in bezit gehad, maar de Q200e is van een heel andere orde.

Gaat echt laag en heeft heel veel power, alleen merk ik dat niet aangeizen ik hem puur gebruik om een piek weg te werken nopompom

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.