Powerblok met STS signature :-)

Gestart door Whisper.nl, augustus 15, 2010, 11:33:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

renes59

#60
Ik denk dat ik volgende muziek meeneem.

Van alles wat, blues, jazz, klassiek, country en pop. Is er de mogelijkheid om SACD's af te spelen?
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Whisper.nl

#61
Nice,

Ik hou het voorlopig op deze:


gr Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

viceadmiraal61

het is voor de tweede keer gelukt het hele topic te vullen..bij het openen van de site........
wat ben je dan een gelukkig mens als geen verschillen kan horen tussen de dropvetter en
een siltech......meer geld voor cd.sacd ect..

Maurice

Citaat van: viceadmiraal61 op augustus 16, 2010, 17:39:00
het is voor de tweede keer gelukt het hele topic te vullen..bij het openen van de site........
wat ben je dan een gelukkig mens als geen verschillen kan horen tussen de dropvetter en
een siltech......meer geld voor cd.sacd ect..
Dat is inderdaad een logische consequentie. Ik heb mensen meegemaakt die voor kapitalen aan apparatuur hadden, en maar heel weinig muziek. Maar ook mensen die een eenvoudige set hebben en massa's muziek.
Persoonlijk zou ik met het laatste gelukkiger zijn dan met de eerste.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

renes59

#64
Zijn mensen die het verschil wel horen ongelukkig? Hebben ze iets bijzonders, hele goede oren, zijn ze ongelukkig. ( misschien wel te goede oren):no:
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Whisper.nl

#65
Pease: http://www.makasound.com/ms_boutique.php?id_famille=2&id_sous_famille=107

Groet Whisper.

Ps nu ff ontopic blijven a.u.b.

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

TurboMarco

Nogmaals ik zou een demo bij mij thuis wel op prijs stellen ,alleen dan kan ik oordelen of een stekkerdoos een verschil maakt .

grtz Marco
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Paul

Als Whisper.nl z,n gelijk haalt kan Fritz de With naar de beurs.   :-D :roll:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Whisper.nl

#68
Citaat van: Marco op augustus 16, 2010, 18:51:41
Nogmaals ik zou een demo bij mij thuis wel op prijs stellen ,alleen dan kan ik oordelen of een stekkerdoos een verschil maakt .

grtz Marco

Bij mij is Rene je al voor.

Ik zie bij deze en gene een STS stekker blok bij de signatuur staan. !

Misschien is er een andere medelid die je uit de brand kan helpen.

Groet Whisper.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Whisper.nl

#69
Citaat van: Paul op augustus 16, 2010, 18:55:11
Als Whisper.nl z,n gelijk haalt kan Fritz de With naar de beurs.   :-D :roll:

Beste Paul,

M.i. is het afhankelijk van meerdere factoren.
Met alleen een goed stekkerblok kom je er niet.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Whisper.nl

Citaat van: viceadmiraal61 op augustus 16, 2010, 17:39:00
het is voor de tweede keer gelukt het hele topic te vullen..bij het openen van de site........
wat ben je dan een gelukkig mens als geen verschillen kan horen tussen de dropvetter en
een siltech......meer geld voor cd.sacd ect..

Beste Fritz,

Bedankt voor de aanvulling.
Echter Rene heeft het niet in zijn eentje gedaan.
Persoonlijk ben ik zo vrij om te stellen dat ik het gesprek ook aardig op gang houd.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

TurboMarco

Citaat van: Whisper.nl op augustus 16, 2010, 18:57:51
Bij mij is Rene je al voor.

Ik zie bij deze en gene een STS stekker blok bij de signatuur staan. !

Misschien is er een andere medelid die je uit de brand kan helpen.

Groet Whisper.
Ik zit niet echt in de brand  :lol:  ,het maakt mij ook niet uit wat er op een stekkerdoos staat maar of het wat uitmaakt intrigeert mij .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Whisper.nl

Citaat van: Marco op augustus 16, 2010, 19:26:29
Ik zit niet echt in de brand  :lol:  ,het maakt mij ook niet uit wat er op een stekkerdoos staat maar of het wat uitmaakt intrigeert mij .

Beste Marco,
Leuk om te horen.  Dan moet je deze site eens op je gemak doorlezen.
http://www.kempelektroniks.nl/Shunt-Conditioners/Power-Strip.aspx
Evt. kun je ook naar recenties kijken bij HIFI.nl naar producten van Kemp.
http://www.hifi.nl/recensies/1307/Kemp-Elektroniks,-in-zes-stappen-rust..html

groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

renes59

Ik zie dat René van Es er ook iets over schrijft, neem dat met een korreltje zout. Die heeft nog nooit tegenvaller gehad. Alles wat hij test heeft een positieve invloed op het geluid. Het is reclame en niets anders.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Whisper.nl

Citaat van: renes59 op augustus 16, 2010, 20:00:15
Ik zie dat René van Es er ook iets over schrijft, neem dat met een korreltje zout. Die heeft nog nooit tegenvaller gehad. Alles wat hij test heeft een positieve invloed op het geluid. Het is reclame en niets anders.

Neem deze dan eens op je gemak door.

http://www.qualityhifi.nl/Kabels_Power/Kemp_Elektroniks_Reviews_Recensies_en_verslagen.html

Groet Whisper.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet