Powerblok met STS signature :-)

Gestart door Whisper.nl, augustus 15, 2010, 11:33:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lo

Eventueel de koperen hulzen om de apparaatstekkers ook voorzien van een aarde draad die verbonden is met een aparte randgeaarde stekker. Natuurlijk niet het fase en "0" contact aansluiten hè :wink:. Eventueel de pinnen verwijderen. Op deze manier ben je er zeker van dat de hulzen altijd aan aarde liggen.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79

Als de koperen hulzen goed contact maken met het chassis welke op zijn beurt weer geaard is lijkt dat me voldoende, mocht dit niet werken dan hoor je van me... byebye

lo

De kans is wel redelijk aanwezig dat het contact verbroken wordt natuurlijk bijv als iets het netsnoer raakt. 8-)

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79

heb jij gelijk in maar daar verzin ik nog wel iets op...

renes59

Citaat van: lo op oktober 31, 2010, 19:21:36
De kans is wel redelijk aanwezig dat het contact verbroken wordt natuurlijk bijv als iets het netsnoer raakt. 8-)

groet,

lo
En dan?
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

pg

die koper hulzen heb ik van de week ook geaard ik merk geen verschil.
me cd speler is ook gedaan en versterker ook maar gelijk.
ja hoor wel wat maar kan het niet vertalen zeg wat nou precies is.

Whisper.nl

Citaat van: pg op oktober 31, 2010, 20:10:31
die koper hulzen heb ik van de week ook geaard ik merk geen verschil.
me cd speler is ook gedaan en versterker ook maar gelijk.
ja hoor wel wat maar kan het niet vertalen zeg wat nou precies is.

Dit gaat bij mij niet lukken zo'n koperen huls.
Bij  mij zit het (nieuwe) snoer, die afgeschermt is, aangesloten op de cd speler zelf.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

Dan doet zich geen probleem voor en heb je geen koperen hulzen nodig pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

viceadmiraal61

dat is eigelijk het beste,een geaard/afgeschermd snoer direct in de cd spelen ,geen overgang die afgeschermd
moet worden .....mooie oplossing

renes59

#279
Als dat zoveel verbetering geeft vind ik het vreemd dat het dan niet standaard zit op spelers van pak weg €8000,00.
Een stukkie afgeschermd kabel haal je tenslotte bij de Gamma of koop je groot in bij b.v. de Draka.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

WimPeu

Volgens mij heb jij Gamma aandelen Rene. :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

renes59

Sinds de Karwei dicht is zittten die het dichtsbij. :-D En ze hebben een groot assortiment.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

JohnWx

Citaat van: renes59 op oktober 31, 2010, 21:59:05
Als dat zoveel verbetering geeft vind ik het vreemd dat het dan niet standaard zit op spelers van pak weg €8000,00.
Een stukkie afgeschermd kabel haal je tenslotte bij de Gamma of koop je groot in bij b.v. de Draka.


dat komt denk ik omdat ze daar nog geen aandacht aan besteden  clown1
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Whisper.nl

We dwalen af heren. o.t. please.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet