De beaks zijn al wel een paar keer verplaatst, werkelijk minimaal verschil, maar ik zal ze wel eens eraf halen, dat is al een tijdje niet meer gebeurd.
Ik zet toch nog even de Marantz SR7007 op het lijstje aangezien die te vinden is voor 1200 Euro. Deze heeft Audyssey XT, maar het is en blijft een Marantz.
voorlopig lijstje, willekeurig:
Marantz SR7007 a 1200 Euro
Onkyo TX-NR3009 a 1200 Euro
Pioneer SC LX85 a 1500 Euro
Anthem MRX 500, hoewel 300 beter in budget zit a 1700 Euro/1300 Euro.
Yamaha nog niet bekeken, 2010 of 3010?
Integra DTR 8.9 incl. pro voor 1400 Euro
Denon nog geen interesse....
Ik ga nog overwegen, luisteren e.d.....do not jump the conclusion too fast...
Maar ik vermoed dat het tot +/- 1300 ongeveer ex aequo zal worden met eventuele verkopen.
Natuurlijk ga ik twijfelen, maar er zijn (helaas) goede redenen om voor ruimte correctie te gaan (alleen surround versterkers)zoals vaker al gemeld door de bekende mensen. Een premium pm is niet niks en dat heb ik sinds het begin sinds het bezit ook al gehoord!
Het wordt all-in-all toch weer anders na verloop van tijd. Ik wil op een simpele manier goed geluid zonder er teveel voor betalen. Mijn scepsis tegen surround receivers een aantal maanden geleden is momenteel verdwenen.
Kijk maar naar X-Fi beurs, sets van tienduizenden euro's die gewoon voor geen meter klinken. Nu gaat een beurs niet alleen over geluidskwaliteit en meer om contact met de klant, maar er moet toch wel redelijk goed tot erg goed geluid uitkomen.