Toch leuk dat ik wat bijval krijg over deze 'opstelling".
Zoals eerder vermeld heb ik ook nog een Onkyo reciever staan die ik mischien ga gebruiken voor een derde set alleen ben ik niet kapot van het geluid van deze reciever. Mischien moet ik de elco's gewoon vervangen door nieuwe. Afgelopen maand heb ik dat ook gedaan met mijn twee Marantz versterkers ( Panasonic,Yageo en Visnay elco's) en je herkend deze apparaten gewoon niet meer terug zo strak en goed als het geluid is geworden.
Ik hou wel van "niet gangbare" manieren van denken en doen en heb er een hekel aan om met de grote meute mee te papagaaien. Een leuk voorbeeld hiervan pas ik ook toe in het mountainbiken. Op mijn mountainbike zijn pedalen gemonteerd ( op advies van een Ortopeed die ook aan mountainbiken doet!!!) die in het gewone wegwielrennen worden gebruikt.Daarmee kan ik dus met gewone wielrenschoenen fietsen , met stijve zool. en niet met mountainbikeschoenen met minder stijve zool. Hierdoor kan ik belasting wegnemen uit mijn verzwakte rechterenkel ( 23 jaar oude voetbalblessure!!).Onderweg krijg ik hierover vaak commentaar van collega mountainbikers dat ze het maar vreemd vinden dat ik wielrenpedalen gebruik.