Gordijnen!!!!!

Gestart door Totofan, augustus 16, 2009, 11:34:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Als je een winkelier om een proefgordijn vraagt om aan een luistertest te onderwerpen, dan jaag je hem/haar gegarandeerd de gordijnen in.  :-D

mars

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

HiFi gek

#47
Uiteraard heb ik destijds van Leen Bakker een heel skala aan gordijnen mee gekregen om aan een geluidstest te onderwerpen .

De verkoper keek wel erg vreemd naar mij toen ik daar om vroeg en vroeg of ik wel helemaal spoorde  nonono, maar ik zij dat ik geen andere mogelijkheid zag .
Dat was al voldoende schijnbaar om hem te overtuigen , wat een rare vogel zeg die vent  HLP .

Zo klinken bruine gordijnen dus warmer dan spierwitte gordijnen en rode gordijnen klinken in mijn kamer , uh ja nogal hoerig eigenlijk  :?   , een verklaring heb ik daar niet voor wat de rode uitvoering betreft , waarschijnlijk komt dat omdat ik tijdens de test met de rode gordijnen PIETJE POTENT met BRAND IN HET BORDEEL :schater: aan het draaien was  :-o

Zwarte gordijnen daarentegen hebben een nogal donkere klankkleur  stupid .

Dunne vitrage gordijnen met een zeer open constructie ( je kent ze wel ) klinken zoals te verwachten was erg luchtig  :|

Na afloop zagen al die gordijnen er niet meer uit , kon ik al die gorre stink dijnen zo thuis de wasmachine insmijten of als tweede optie die hele handel zo in de kliko dumpen bij Leen Bakker voor de deur , na goed overleg met de verkoper besloten wij voor de kliko te kiezen .

En omdat ik maar geen keuze kon maken bij Leen Bakker  byebye  heb ik mijn aankoop maar bij Kwantum gedaan :-D




JULLIE DENKEN ZEKER DAT IK EEN GRAPJE MAAK , NOU ECH NIE   nonono







Groeten  EDWIN  B

cheese

nee hoor maar ik denk dat mijn oren zo veel verschil niet zouden horen....maar misschien ook wel...........ik hoor wel echt verschil tussen de gordijnen dicht en open en daar laat ik het bij.......

De kleur past namelijk goed in ons interieur en dat vind ik ook belangrijk....


gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

gerard

Citaat van: HiFi gek op november 08, 2009, 12:26:23
JULLIE DENKEN ZEKER DAT IK EEN GRAPJE MAAK , NOU ECH NIE    nonono
Groeten  EDWIN  B


:schater: :schater: Je bent een echte HiFi/gordijn gek  :lol:  :lol:
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

lo

Mooi omschreven Edwin! hello
Ik weet zeker dat de meesten hier je verhaal niet in twijfel trekken :-D
Maar dat je Leen een heleboel werk bezorgt en vervolgens op een ander  koopt dat is iets waar je ons niet mee voor de gek kunt houden :evil:
Geniet van je gordijnen maar doe ze af en toe een keer open, anders krijg je de politie op je dak :-D

Groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

MadVillain

Zeker ook wegens hoog stroomverbruik?  :-D

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

MadVillain


Mexicaanse Hond

Deze week worden de gordijnen bij Leen Bakker gratis op maat gemaakt. Gordijnen van velours voor zo'n 12 euro per meter, 120 breed. Tot zover de reclame. :-D

Mexicaanse Hond

Citaat van: Mexicaanse Hond op november 10, 2009, 09:54:40
Deze week worden de gordijnen bij Leen Bakker gratis op maat gemaakt. Gordijnen van velours voor zo'n 12 euro per meter, 120 breed. Tot zover de reclame. :-D
De velours gordijnen van Leen Bakker blijken ALTIJD gratis op maat te worden gemaakt. Ze zijn deze week wel 3 euro per meter goedkoper dan normaal. Zeer beperkt aantal kleuren, de onze zit er in ieder geval niet bij.

HiFi gek

Citaat van: Mexicaanse Hond op november 11, 2009, 09:35:31
Zeer beperkt aantal kleuren, de onze zit er in ieder geval niet bij.



Ik heb ze in de kleur bruin , velours .


Groeten  EDWIN  B

Mexicaanse Hond

Citaat van: HiFi gek op november 12, 2009, 17:42:34


Ik heb ze in de kleur bruin , velours .


Groeten  EDWIN  B

Die zit niet meer in het 'assortiment' van 6 kleuren.

viceadmiraal61

#58
ik kan wat gordijnen aan gaat helemaal gaan voor de strekkende de meters ..ik heb ze naast de luidsprekers
hangen en naast mijn luister sweetspot werk echt heel goed ..nu heb ik een aparte luister kamer dus
mijn vrouw vindt alles goed..anders wordt het met haar eigen installatie sr 7001 en dv 9600 met mordaunt
short luidsprekers en van den hul kabels...dan gaat ook design van de kamer mee spreken...ik vind het
nog niet optimaal maar de kamer ziet er mooi uit...ook wat voor te zeggen.

Mexicaanse Hond

#59
Citaat van: viceadmiraal61 op december 20, 2009, 17:13:48
ik kan wat gordijnen aan gaat helemaal gaan voor de streken de meters ..
Voor de wat?  :?

Edit: Oh, ik begrijp het al. Ik zat aan een bepaald soort of merk gordijn te denken, maar je bedoelt waarschijnlijk strekkende meters.