Hooi Arjan .
Mooi dat je een tekening van je woonkamer hebt gemaakt .
In principe heb je dezelfde opbouw van je woonkamer als ik , enkel bij mij is de lengte 7.5 meter en de breedte 4.35 meter .
Ook bij jou zie ik dat je een uitbouw van je halletje in de woonkamer hebt , enkel bij mij is de uitbouw aan de tegenover liggende zijde .
Ik weet dat je al gezegt hebt een paar antwoorden terug dat je niets aan de indeling wilt veranderen , dat moet je ook niet doen want dat is uiteraard jouw beslissing .
Maar toch wil ik je even melden dai ik het vroeger ook exact had opgesteld zoals jij het heeft getekend .
Je gaf zelf al aan dat je ook hebt nagedacht om je set in de lengte richting van de kamer op te stellen .
Als jij net als ik ook zou gaan voor de muzikale prestaties van je set dan raad ik je maar 1 ding aan , probeer beide opstellingen een keer uit voordat je een definitieve keuze maakt .
Een set opgesteld in de lengte van de kamer klinkt over het algemeen aanzienlijk beter dan een set in de breedte van de kamer .
In de lengte heb je ook meer symetrie als ik naar je tekening kijkt .
Omdat wij vlak bij elkaar komen te wonen wil ik je graag thuis komen helpen om eventueel te experimenteren hiermee .
Denk hier maar eens goed overna , een experiment is meer dan de moeite waard .
Groeten EDWINN B