Uiteraard heb ik destijds van Leen Bakker een heel skala aan gordijnen mee gekregen om aan een geluidstest te onderwerpen .
De verkoper keek wel erg vreemd naar mij toen ik daar om vroeg en vroeg of ik wel helemaal spoorde
, maar ik zij dat ik geen andere mogelijkheid zag .
Dat was al voldoende schijnbaar om hem te overtuigen , wat een rare vogel zeg die vent
.
Zo klinken bruine gordijnen dus warmer dan spierwitte gordijnen en rode gordijnen klinken in mijn kamer , uh ja nogal hoerig eigenlijk
, een verklaring heb ik daar niet voor wat de rode uitvoering betreft , waarschijnlijk komt dat omdat ik tijdens de test met de rode gordijnen PIETJE POTENT met BRAND IN HET BORDEEL
aan het draaien was
Zwarte gordijnen daarentegen hebben een nogal donkere klankkleur
.
Dunne vitrage gordijnen met een zeer open constructie ( je kent ze wel ) klinken zoals te verwachten was erg luchtig
Na afloop zagen al die gordijnen er niet meer uit , kon ik al die gorre stink dijnen zo thuis de wasmachine insmijten of als tweede optie die hele handel zo in de kliko dumpen bij Leen Bakker voor de deur , na goed overleg met de verkoper besloten wij voor de kliko te kiezen .
En omdat ik maar geen keuze kon maken bij Leen Bakker
heb ik mijn aankoop maar bij Kwantum gedaan
JULLIE DENKEN ZEKER DAT IK EEN GRAPJE MAAK , NOU ECH NIE
Groeten EDWIN B