Gordijnen!!!!!

Gestart door Totofan, augustus 16, 2009, 11:34:52

Vorige topic - Volgende topic

Totofan

Het is geen velours geworden, ik ben al blij dat er nu gordijnen hangen :yes:
Mijn vrouw en dochter waren het er niet mee eens, het was ouderwets, nou dan weet je het wel shutup
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

MadVillain

Citaat van: HiFi gek op september 10, 2009, 17:19:13

Je kan het beste die aanbiedingen afwachten van Leen Bakker .

Dan heb je gordijnen die gratis op maat gemaakt worden , en natuurlijk afwachten tot ze ook de velours gordijnen in de aanbieding hebben .

Zelf heb ik ook velours aan de voor , achter en zijmuren hangen .

Groeten  EDWIN  B

Ik had er met m'n moeder over die gordijnen. Ik wil wel velours maar ik weet niet eens hoe die eruit zien. Ze moesten idd erg ouderwets zijn :D

Thx! Ik zal die tip eens onthouden. Iemand die ik ken werkt toevallig bij de Leenbakker. Kijken of die iets met de prijs kan doen :D

HiFi gek

Citaat van: MadVillain op september 10, 2009, 23:30:55

Thx! Ik zal die tip eens onthouden. Iemand die ik ken werkt toevallig bij de Leenbakker. Kijken of die iets met de prijs kan doen :D

Als je geluk hebt kan die persoon wel iets met de prijs doen .
Zoniet , dan afwachten tot er iets in de aanbieding is in de folder naar jouw smaak .

Gordijnen en zeker de velours uitvoeringen mogen dan wel wat uit de tijd zijn , maar wat het met de akoestiek doet lijkt mij veel interesanter en belangrijker .

Groeten  EDWIN  B

Totofan

Dat is het voordeel dat je alleen woont :-D , ik heb hier nog met mede bewoners te maken shutup
Ik ben allang blij dat ik nu gordijnen heb, want ze wilde er nooit aan.
Maar als ik er alleen had gewoont waren er zeker velourse gordijnen gekomen :angel:
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Koen

Citaat van: HiFi gek op augustus 22, 2009, 13:35:44

Die tip had ik al eens eerder gekregen van een hifi vriend .
Het viel mij meteen op dat ik in een volledig duistere kamer aanzienlijk zachter draaide en het leek wel of het ruimtelijker klonk .
Dat ruimtelijker dat kan natuurlijk niet , dat is lijkt mij gewoon suggestie , er veranderd immers niets aan de set zelf .

Groeten  EDWIN  B

CiteerZelf heb ik mijn akoestiek d.m.v. zware velours gordijnen geoptimaliseerd .
Dus tegen het raam aan de achtergevel

voor mij zijn de meeste tips gewoon onmogelijk door ruimtegebrek, het gordijn achter de luidsprekers kan ik wel verwezenlijken...en het is ook nog's een goede warmte-isolatie

ivm de stilte, jah, een kwestie van zoveel mogelijk zintuigen uitschakelen...behalve gehoor dan  HB
Marantz PM8003 - Marantz SA8003 - Usher X-718 - In-Akustik bekabeling

Mexicaanse Hond

Mevrouw Hond wil gordijnen. Ik heb haar - geheel zonder enige vorm van eigenbelang  :angel: - velours voorgesteld. En ze vindt het een goed idee.   pompom

TurboMarco

mooi dan heeft ze geluk met jou  :-D
Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Definitive Technology D9, Edifier R1800 & R1855DB ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

Mexicaanse Hond

Martin

In MIJN eigen kamertje heb ik ook voor velours gordijnen gekozen en zelfs in het rood  redface
Het doet het goed voor geluidsdemping en dat het redelijk goed licht tegenhoud.

Ik heb de mijne toen bij de kwantum gekocht ook met veel korting.

MIJN kamertje is dus de bios.

groet.
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

Mexicaanse Hond

Citaat van: Martin op november 05, 2009, 18:59:22
Ik heb de mijne toen bij de kwantum gekocht ook met veel korting.
Goeie tip! Blijft er des te meer over voor een upgrade.  :wink:

HiFi gek

Hou voor mooie aanbiedingen voor verschillende soorten en kleuren gordijnen vooral de folders van Leen Bakker in de gaten .
Iedere week zijn er verschillende aanbiedingen in de weekfolders , waarbij de gordijen die dan in de aanbieding zijn vaak ook gratis op maat gemaakt worden .

Leen Bakker is ook goedkoper dan de Kwantum met gordijen over het algemeen genomen , ik heb ze vergeleken met elkaar .

Groeten  EDWIN  B

Mexicaanse Hond

Bedankt Edwin, het wordt steeds aantrekkelijker zo. Wie weet kan ik zo nog voor die CD 7 gaan.  :wink:

HiFi gek

Citaat van: Mexicaanse Hond op november 05, 2009, 21:45:23
Bedankt Edwin, het wordt steeds aantrekkelijker zo. Wie weet kan ik zo nog voor die CD 7 gaan.  :wink:

Of misschien wel voor een huis vol gordijnen (gorredijnen) :-D   als alternatief voor die CD 7   :lol:

Zit er al serieus aan te denken mijn forumnaam HiFi gek te veranderen in Gordijnen gek  :-o

Groeten  van een gordijnen freak   :schater:   EDWIN  B

gerard

Citaat van: HiFi gek op november 06, 2009, 19:59:21

Of misschien wel voor een huis vol gordijnen (gorredijnen) :-D   als alternatief voor die CD 7   :lol:

Zit er al serieus aan te denken mijn forumnaam HiFi gek te veranderen in Gordijnen gek  :-o

Groeten  van een gordijnen freak   :schater:   EDWIN  B

Hee edwin,

Ben je ook naar de winkel geweest om te vragen of je de gordijnen eerst op proef thuis kon krijgen om ze aan een luistertest te onderwerpen?  :roll:  :wink:
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

TurboMarco

Citaat van: HiFi gek op november 06, 2009, 19:59:21

Groeten  van een gordijnen freak   :schater:   EDWIN  B
lol  :lol:
Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Definitive Technology D9, Edifier R1800 & R1855DB ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303