Citaat van: mars op maart 14, 2010, 18:46:07
oi,
Even mezelf geqoute;
Ik ga zelf deze week trouwens een ''SUGDEN MYSTRO'' luisteren.
Hele goede dingen over gehoord/gelezen.
En ik Sigden een gaaf merk.
Mooie prijs ook wat ik betaal , die ''sugden mystro'' is 6maanden oud en kost nieuw 1400.
En mij kost ie 500.
hahaha ik las de advertentie, en daar stond gaat weg wegens upgrade.
Vraag ik aan die man; en wat voor upgrade ga je doen dan?
Zegt ie; mmmmmmm ik heb een spectral/ passlabs versterker set en magico speakers.
Nou ja toen was ik even stil en zei ...ja idd DAT is upgraden
Wel mooi ook , want de verkoper woont in Ede , maar hij koopt zijn set bij mij om de hoek , bij Chattelin audio''
dus hoef ik niet te reizen , want hij gaat van de week nog even naar Peter Chattelin toe voor een Demo van wat ander spul nog.
oi,
vergeet ik ''en passant'' nog even te vermelden.
Namelijk ; ik heb de ''Sugden Mystro'' eind vorige week op een set ''Harbeth'' speakers gehoord.
En zeker als je het relatief lage rendement van de ''harbeth's'' in ogen schouw neemt , was het een nogal impossante en eigenlijk ''ongeloofwaardige'' vertoning.
Ik schrijf ''ongeloofwaardig'' omdat je het set''je'' niet gezien zou hebben als je naar die set-up zou luisteren , je een veel groter en zwaardere versterker zou verwachten.
Ik vertelde dit ook aan de verkoper, en die wist me een paar dingen te vertellen , waar ik erg van gecharmeerd ben.
Namelijk bij de ''Sugden Mystro'' zijn nieuwe benaderingen en configuraties van versterker schakelingen in het pre gedeelte toegepast , daar bij hebben ze deze instapper van een ''current pump'' voorzien, waardoor je in verhouding veel dynamiek krijgt ondanks het ''bescheiden'' vermogen.
Was bij de Harman kardon amps toch ook!! ik heb er een paar gehad en die waren iets van 2x 30 en 1 was 2x40 , maar wel met currents pieken van 40 tot 50 ampere, deze ampjes klonken dan ook als 100 of 150 watters.
En daar ik hem nieuw kan kopen ( nou ja 6 maanden oud) voor een heel lief bedrag .
Ga ik met deze aSUGDEN heel blij wezen totdat mijn vloeibare middelen weer wat ......euhhhhhhh minder vloeibaar zijn.