de set van Mars

Gestart door mars, januari 27, 2009, 06:18:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

mars

Oi , joi hello



Straks komt de verkoper met de  sugden.
Ik geloof dat hij wat zijn speakers betreft bij zijn ''kleine'' ''Magico's'' houdt ?......enfin we wachten af.

Dadelijk hebben we weer een primeur''tje'' dus op dit forum.

Want de Sugden die ik ga kopen , is net 1 jaar op de markt , en ik heb nog niets op andere Nederlandse forum's over deze versterker gelezen.

Wel heb ik van een paar ''Engelse'' sites meegekregen , dat de ''sugden Mystro'' behoorlijk vernieuwend is wat betreft schakelingen .....en dat een paar schakelingen in direct samenwerkings verband met ''Accuphase'' tot stand zijn gekomen.

Natuurlijk ga ik hem wel goed in mijn set en thuis situatie beluisteren voordat ik de koop sluit. ( was afgesproken)
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

MO

Zo Mars, ben benieuwd  :yes:
We horen het wel!

Cheers,

Marc
bla

lo

Citaat van: mars op maart 30, 2010, 13:44:40
Oi , joi hello



Straks komt de verkoper met de  sugden.
Ik geloof dat hij wat zijn speakers betreft bij zijn ''kleine'' ''Magico's'' houdt ?......enfin we wachten af.

Dadelijk hebben we weer een primeur''tje'' dus op dit forum.

Want de Sugden die ik ga kopen , is net 1 jaar op de markt , en ik heb nog niets op andere Nederlandse forum's over deze versterker gelezen.

Wel heb ik van een paar ''Engelse'' sites meegekregen , dat de ''sugden Mystro'' behoorlijk vernieuwend is wat betreft schakelingen .....en dat een paar schakelingen in direct samenwerkings verband met ''Accuphase'' tot stand zijn gekomen.

Natuurlijk ga ik hem wel goed in mijn set en thuis situatie beluisteren voordat ik de koop sluit. ( was afgesproken)

Mooi man :yes:,

Ik hoop dat het je smaak wordt en dat je straks vol trots het nieuwe nieuws weer kunt melden pompom
En ja, de link naar accuphase spreekt me wel aan  :angel:

Heb fun kerel pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

oi,


Ben nog even aan het opruimen hier.

Maar wat ik tot nu toe gehoord heb van de ''Sugden''...... :yes: ......mooi.

En voordat ik de koop rond maakte heb ik hem natuurlijk wel beluisterd , met voor MIJ referentie muziek, en dat klopte .........meer dan zelfs.

Duhus ......................Mars heeft weer een nieuw ampje pompom.

Ik kom hier vanavond op terug.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

Jandorie, heeft ie em al weer gekocht. Snel die mars, niet meer te volgen pompom pompom

notworthy notworthy

We horen het wel hoe of hij je bevalt, eerst maar eens op je gemakje luisteren :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

VK

#230
Gefeliciteerd met de nieuwe amp!  HB

Benieuwd naar je ervaringen en natuurlijk..... foto's  pompom

Enjoy!

jowa

Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop.  HB HB
Mooi spul dat Sugden. pompom
Oja:
TTIWWP
:-D

mars

 stupid


ja ga ik morgen doen , en ook van de binnenkant ( op het hele internet is niet 1 afbeelding van de ''sugden mystro'' zonder kap te vinden)

Ga nu nog even luisteren , maar kan wel alvast zeggen dat ik er blij van wordt  :yes: , straks komt iemand ook luisteren en die neemt zijn ''classe-cap80 mee .
Kunnen we een vergelijkje doen.

Ik heb 'm trouwens wel al 1 op 1 met mijn logè marantz pm-17 kunnen vergelijken.
Tja hier wil ik op het MARANTZforum , een beetje voorzichtig meezijn :roll: :lol:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

Gooi het eruit mars, wij kunnen nog al wat hebben hoor. :-D :-D
En je weet een goed forummer smacht naar een goed vergelijk pompom
Dus houd ons niet in spanning en voor de draad ermee :kwijl:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

oi,


Gezellig hier

We lopen nou te switchen tussen de ''Classe cap-80'' en de ''Sugden Mystro''.
Marantz pm-17 viel al snel af , vooral vanwege te veel eigen karakter , en dat karakter is gewoon niet zo dynamisch
PM-17 heeft geen ballen , is te lief enz enz , wel erg mooi in het detail in hoogere regionen.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

jrm

TOP Mars,

zo snel....en die smileys zeggen al genoeg!
Veel plezier, maar hoe verhoud de sugden zich t.o.v. de Classé?

mars

oi,


Even snel voorlopige indruk ''sugden mystro''.

Ik heb bij deze versterker dat ze met een opgegeven vermogen van 2x50 watt/8ohm , ongeveer 100% te laag zitten ( zo lijkt het dan he)  , zal wel door de ''current pump'' komen?

Morgen ga ik uitgebreid over deze amp schrijven.

Nu moe :gaap:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

mars

Citaat van: jwx op april 01, 2010, 00:34:49





EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY OI , Thanks John, notworthy

Waar heb jij in vredesnaam die inside foto vandaan :? Ik heb me echt zuf gezocht.

Maar zodra hier weer een maat van me is , die altijd alles op de foto vastlegt , dan zal ik ook een picture van mijn huidige set up en kabels plaatsen
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

jowa