de set van Mars

Gestart door mars, januari 27, 2009, 06:18:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

TurboMarco

Een PMA2000R is toch niet om te lachen  clown1 ......huilen dan ? ,nee dat is een prima versterker  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

#256
 stupid

Ja precies , ik hoorde hem laatst voor het eerst..en.................... notworthy

had altijd een beetje vooroordeel naar ''Denon'' amps .........ja ja i know , kortzichtig :roll:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOI,

Ben weer terug bij mijn oude liefde. pompom

Zaterdag heb ik mijn ''Sugden Mystro'' verkocht................. mooi prijsje :wink:

En vandaag heb ik een ''classe cap-100'' van een dame gekocht wiens man overleden is (kom hier nog wel op terug)

Nu weet ik ook weer gelijk waarom ''Classe'' en ''MC-Sytems'' mijn match is :yes:.......

.......Mars blij :yes:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

jowa

Gefeliciteerd Mars, hele mooie versterker. Ook van binnen:



En van buiten :-):



Groeten, JoWa

TurboMarco

Al vond ik de CAP 101 wel mooier om naar te kijken  :-)

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

oijoi stupid

Ja die Was ook idd erg mooi,  maar deze is als je hem in het echt ziet ook wel oke hoor kwa uiterlijk , ik bedoel; ook bij deze amp is om met jouw worden te spreken ; dat hij niet is ontworpen door boekhouders maar door liefhebbers .
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Sander

Nou ik vind dattie der TOP uitziet iig  hello

grtz Sander
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

lo

 stupid

Heb fun mars.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cheese

geniet er van man.......mooie versterker.


gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

Mexicaanse Hond

Mooi ding, maar geen Marantz... :wink:

gerard

Mooie versterker Mars  :yes:  staat goed bij de cd speler
Ik vind 'm mooier dan de cap 101; symetrisch en mooie ronde vormen  :wink:  :-)

Veel luisterplezier ermee.
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

mars

#266
oi , oi,


Zoals de meeste wel weten, heb ik nogal wat geprobeerd de laatste tijd wat versterking bertreft :roll:.

Maar toen ik deze ''Classe'' weer in zette in mijn set, had ik idd weer zoiets als het gevoel van thuis komen hello( zoals Lo mij ook al beschreef in een PM)
Daar was het op eens weer......het mooie volle geluid , de grote stage , de strakke bas HB en bekkens die af en toe ( weet niet goed hoe ik dit moet omschrijven) als zilver klinken.
Deze versterkers hebben iets in zich , waardoor het luisteren bij langere periodes nooit vermoeiend wordt.

MAAAAAAAAAAAAAAAAR wat ik wel kan zeggen .....en wat ik eigenlijk ook wel wist ( ben ondertussen best wel een beetje door de wol geverfd wat betreft de wat oudere Classe spulletjes) , is namelijk het volgende;.............dat de zowel de Classe cap-100 als de cap151, niet even goed in het weergeven van stemmen zijn, als de " minder krachtige" classe Cap101.   
( let wel ik denk dat veel mensen dit als een sumier nuance verschil zullen ervaren , maar het IS wel zo)

Als ik nu nog van amp zou veranderen , dan zou het een classe cap-2100 , of toch de oudere cap-101 :kwijl: (Toch wel weer hahahaha) moeten zijn
Die Classe cap-2100 :kwijl: heb ik nog niet zolang geleden gehoord op een nieuwer model MC-Systems..................mooooooooooooooooooiii :yes: notworthy notworthy



eeeeeeeeehhhhhhhhhh...........of ik moet een heleboel centjes winnen , maar dan wordt wel meer anders 8-) hahahaha
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

he he


Kan mischien weer aan een ''Classe cap-101'' komen.

Hoe?

Ik was vorige week op een megavlooienmarkt (in een grote veilinghal bij Boskoop)
Raak ik daar in  gesprek met een standhouder met vintage audio. En we kwamen bij merken , zegt ie op eens dat z'n broer zo'n ding ( had nog niet Bass en trebble en geen balance enz enz) op een andere markt op de kop had getikt , maar bij nader inzien toch maar liever een bekent merk heeft want met die KLAZZE(zo zei die het) kon je niks regelen , en er zat ook geen dolby surround op.
(trouwens geen wroeging want die vent verkocht duidelijk dingen die zo uit de winkel kwamen.)

enfin;..Tja ik natuurlijk alles beamen , maar dat ik hem wel wil overnemen voor iemand die in de war raakt van veel knoppies :schater: maar dat ik zei ook dat ze niet zoveel waard meer zijn :angel:

hehehehe ik hou jullie op de hoogte
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Mexicaanse Hond


lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.