NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik wil de echte erbij
Maar ja dit zijn modellen die niet meer gemaakt worden , dus ik zou niet weten , hoe duur zo,n AB zou zijn
.
EN of ze uberhaupt los te verkrijgen zijn??
OHHOF, mischien is er wel iemand die zijn ''classe'' versterker heeft weggegooid
, en de afstandbediening bewaard
hahahahah.........
Maar ik heb nu dus 2 classe versterkers staan ( ik heb die cap-100 ook nog) en de AB die bij die amp hoort doet het ook ( snap ik niet , want een ''kenner'' wist mij vrijdag te vertellen dat ze andere frequenties zouden hebben
?)
Ik heb natuurlijk al een vergelijk gedaan tussen de ''Classe cap-100" en de ''Classe cap-101''
( tussen haakjes ........de cap-101 is gewoon een verbeterde cap-80 en de cap-151 is een verbeterde cap-100)
Conclusie tot nu toe is; ( en dat wist ik van te voren al) dat ondanks dat de 100 en de 151 belangrijk duurder zijn , meer vermogen hebben en een heel andere opbouw ( redelijk dual mono), ik de cap-101 toch prefereer boven de 100 of 151 .
Waarom? De cap-80 en diens opvolger de cap-101 , blinken op de een of andere manier uit in het weergeven van het midden gebied en stemmen etc etc .( lees Marco zijn verslag van zijn bezoek an mij maar op na)
En ik heb deze versterkers al veeeeeeeeeeeeel vaker en in heel veel verschillende situaties naast elkaar kunnen horen( winkels , beurs vroeger, bij mensen thuis) .
Maar ook nu gaat mijn voor keur wederom uit naar de cap-101.
EUHHHHHHHHHHHHH wil niet zeggen dat ik als ik de cap-100 verkoop ik gelijk een AB heb , wanr die hoort gewoon bij die 100 , en het is waarde bepalend.