de set van Mars

Gestart door mars, januari 27, 2009, 06:18:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mars

#165
oi,

Logica....ondanks dat ik ''meestal'' zeer te spreken was over de ''naim nait 5i'' . heb ik hem vanavond toch verkocht.

Heel netjes kiet gespeeld , wat ik betaald heb , kreeg ik er ook voor.
Ik heb voor de koper of beter gezegd... koopster, geregeld  dat de zaak waar ik hem gekocht heb , gewoon doorgaat met de garantie voor haar.

Was wel leuk trouwens , want ik kreeg gister een telefoontje en daarin vroeg een jong klinkende dame of de '''naim'' nog te koop was.
Ja dus , enfin kwam ze net langs met haar echtgenoot.  En ze was klassiek geschoold geloof ik .
Maar ze waren nog al onder de indruk van de performance van de ''naim nait 5i'' over de mc-sytems m3.
Ik heb ze wel duidelijk gemaakt dat de naim gewoon een goede versterker is die niks verbloemd of mooier maakt.
Maar dat het imposante geluid wat ze hoorde , heel veel voor rekening van mijn speakers is.


enfin ik hoop maar dat ze er blij mee is.



.........................EN.........MARS IS WEER IN DE MARKT VOOR EEN NIEUWE AMP pompom pompom HB
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

#166
Mooie deal gemaakt mars pompom
Tsja en dan nu op zoek naar weer een ander bevredigend ampje :yes:. Heb je al een oogje op iets :roll:
Misschien nog eens een second hand accuphase versterkertje proberen :-D
Heb fun met zoeken en het je wederom verkneukelen (mooi woord vind ik) aan de capaciteiten van de amps die je interesse hebben.

succes,

lo

t zal toch wel een classé tje worden denk ik :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

#167
Citaat van: lo op maart 08, 2010, 22:30:35
Mooie deal gemaakt mars pompom
Tsja en dan nu op zoek naar weer een ander bevredigend ampje :yes:. Heb je al een oogje op iets :roll:
Misschien nog eens een second hand accuphase versterkertje proberen :-D
Heb fun met zoeken en het je wederom verkneukelen (mooi woord vind ik) aan de capaciteiten van de amps die je interesse hebben.

succes,

lo

t zal toch wel een classé tje worden denk ik :-D


oi,


Ja psies dat is iets wat ik graag mag doen ...verkneukelen :yes:.

Ik heb nu 6 pijlen uitstaan  en daar zit idd een ''classe cap-101'' tussen.
Maar met die classe cap-101 heb ik een issue mee. Namelijk ik had deze versterker bijna gekocht vam de eerste eigenaar in Amsterdam, maar omdat ik af en toe twee dagen ofzo mijn mail niet check heeft die man hem toen verkocht aan iemand in Zaandam voor 650 euro , dit bedrag was ik ook overeen gekomen ( die had er een verhaal bij enfin hij was o zo blij).
Maar enfin tot zover niks aan de hand en Ik had gewoon meer mijn mail moeten checken , want de eerste eigenaar heeft me de kans gegegen om hem op te halen.

Maar tot mijn verbazing verschijnt de ''classe cap-101'' op 5 maart weer op marktplaats en de vraagprijs is 850 euro.
Ik dus contact zoeken met de nieuwe eigenaar en die zegt op mijn bod van 700 euro;....Nee ik wil 850 euro hebben en geen cent minder.
Oke nog steeds geen man overboord ( de man wil gewoon een paar centjes verdienen .....wie niet :?)
Maar ik zit wel met de een of andere vraag in me kop , namelijk wordt ik er wel blij van als ik die man met zijn stugge houding ff 2 meier laat verdienen ,( wat eigenlijk nog m'n eigen schuld is ook)


Dus ik weet het niet.






ik heb namelijk nog een paar opties hoor.
en voor 1 zou ik ff mezelf wat moeten voorschieten , namelijk voor de ''DK design Refence mk2'' .
Ik heb mijn speakers ooit aangetuurd door zo'n amp gehoord   , en wat ik daarop te zeggen heb........... notworthy notworthy notworthy
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

cheese

ik zou die stugge man lekker laten voor wat het is en verder kijken.............er is zo veel moois buiten.

gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

 stupid

ja he gewoon maar een beetje de hik laten krijgen die man. :lol:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

Zeg, maaaarreeeeeehhhhhh.
Net effe gegoooooogledddd op dat wat je aan het eind schrijft, die dinges mk2 van DK of zoiets.
Toch nie da 4kante bakkie waar ik hier effe een foto van weg zet?



Buiten gewoon krachtig dingetje dacht ik zo effe. Heeft geen adem te kort met je speakers :kwijl:
Zou toch wel erg mooi en appart zijn pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

zou niet misstaan in een 19" Rack als PA versterker, mijn zegen heb je!!
ik vind hem mooi....  :-D

mars

Citaat van: lo op maart 08, 2010, 23:28:36
Zeg, maaaarreeeeeehhhhhh.
Net effe gegoooooogledddd op dat wat je aan het eind schrijft, die dinges mk2 van DK of zoiets.
Toch nie da 4kante bakkie waar ik hier effe een foto van weg zet?



Buiten gewoon krachtig dingetje dacht ik zo effe. Heeft geen adem te kort met je speakers :kwijl:
Zou toch wel erg mooi en appart zijn pompom

groet,

lo


pompomJAAAAAAAAA  pompomJAAAAAAAAA pompom , dit is 'M  :yes:
Een maat van me heeft er zo een in z'n set  :kwijl:.
Voor mij is dit een van de versterkers die in zijn prijsklasse boven alle twijfel verheven is HB.

Het apperaatje is hydride trouwens he

@marvin,
klopt hij kan zo bruut zijn als hij er uit ziet, maaaaaaaaaaaaar ook zo fijnzinnig wat weer bij Lavardin in de buurt komt.

Tijdje terug stond er bij studio 107 , en mijn broer weet er 1 in Duitsland.
Kijk dat ie er komt is een ding wat zeker is , maar zoals sommige wel weten hier , kan ik pas weer een beetje normaal geld verdienen ( en behouden vooral :roll:) na augustus.
Ik kan nu zowiezowel iets van 700 of 750 voor een amp uitgeven , maar second hand DK Design reference mk2 doet als snel zo'n 1700 tot 2000 euro, en ik heb geen zin om helemaal blut te gaan.
Dus neem ik tot die tijd wat anders maar ook moois, en dan kijk ik in hefst verder.






Ik kreeg trouwens net een bod van 1100 voor mijn speakers ..............doe ik nie nonono
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

oi,


Nou ik heb voorlopig even de logè ( marantz pm-17) als vervanging van de naim in mijn set gezet.
En tja wat vind ik er van?  ...ik ga er strakkies ff voor zitten , want ik heb nog nooit een pm-17 over mijn speakers gehoord.

we keep you informed,
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

ll0ll

http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

Dennis E36

Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

JohnWx

Citaat van: ll0ll op maart 09, 2010, 06:53:51
Ben benieuwd!! :)

mk1 of 2 ?


ps: is de pm 17 mk1 met mk2 modificatie al gone with the wind
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

ll0ll

Nou, de 500 euro bieder reageerd niet...........

He maar even wat anders, ik heb hier nog een originele AB van de Philips DVD963SA liggen, heb je daar wat aan?
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

ll0ll

http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen