de set van Mars

Gestart door mars, januari 27, 2009, 06:18:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

mars

Citaat van: lo op februari 02, 2010, 22:18:14
Hey mars,

Leuk dat jij ook met een accuphase jou speakers hebt "gekieteld". Was het ook een e-450? Best gaaf hè :yes:
Laatst zag ik op hifi.nl in de 2e hands sectie nog een setje van dezelfde speakers staan. Toch niet de jouwe hè maestro???? clown1
Oh binnen kort ben je jarig, al een mooi verlanglijstje gemaakt :-D (wordt je eindelijk volwassen, niet? :schater:)

groet,

lo


Oi Lo,


Ik vind die grote accuphase versterkers een heel mooi groot en vol beeld neer zetten, ja :yes:

Neeeeee mijn mc-systems m3 gaan voorlopig niet meer de deur uit nonono heb namelijk een heel net setje te pakken en die bevallen me best :yes:

tja en over volwassen worden........ik zeg altijd tegen mijjn moeder dat ze wat opvoeding betreft een aardig goede Job hebben gedaan ( hahaha en dat het daar nooit aan heeft gelegen :wink:) Maar dat volwassen worden er toch echt niet meer in zit al wordt ik 90hehehehe ,
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

hey mars,

Denk ook dat je jou speakers niet zomaar weer de deur uit doet. Je ziet ze volgens mij ook nooit of bijna nooit 2e hands aangeboden. Behalve dan recentelijk op hifi.nl clown1

Ennuh opvoeden gebeurt tot, pak em beet, je 16e. Daarna ligt het aan jezelf wat je er van maakt pompom.
Ik ben ook bang (of eigenlijk net niet :-D) dat volwassen worden niet aan jou is besteed. Houdt dat vooral vol zo pompom :angel:.
Jammer dat je er afgelopen zaterdag niet bij kon zijn. Ik had me er eigenlijk wel op verheugd om je eens "life" mee te maken HB. Er komen nog kansen genoeg denk ik.

Groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

Citaat van: lo op februari 03, 2010, 11:38:56
hey mars,

Denk ook dat je jou speakers niet zomaar weer de deur uit doet. Je ziet ze volgens mij ook nooit of bijna nooit 2e hands aangeboden. Behalve dan recentelijk op hifi.nl clown1

Ennuh opvoeden gebeurt tot, pak em beet, je 16e. Daarna ligt het aan jezelf wat je er van maakt pompom.
Ik ben ook bang (of eigenlijk net niet :-D) dat volwassen worden niet aan jou is besteed. Houdt dat vooral vol zo pompom :angel:.
Jammer dat je er afgelopen zaterdag niet bij kon zijn. Ik had me er eigenlijk wel op verheugd om je eens "life" mee te maken HB. Er komen nog kansen genoeg denk ik.

Groet,

lo


Oi Er is idd ooit eens tegen mij gezegd door een hele wijze en ook aardige dame; dat ik een stuk jeugdigheid en ''mischien'' ook daar door bijbehoren doen en laten in me heb, en dat ik dat stukje perse niet moet kwijt raken maar koesteren.
Maar ik heb het wel vaker gehoord hoor , en het is oke zo.
Maar er is ook een andere Mars hoor ; ik heb bijv een eigen restaurant (strand) gehad en dan kon ik aardig zakelijk enz enz voor de dag komen.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

Citaat van: mars op februari 04, 2010, 22:38:35

Oi Er is idd ooit eens tegen mij gezegd door een hele wijze en ook aardige dame; dat ik een stuk jeugdigheid en ''mischien'' ook daar door bijbehoren doen en laten in me heb, en dat ik dat stukje perse niet moet kwijt raken maar koesteren.
Maar ik heb het wel vaker gehoord hoor , en het is oke zo.
Maar er is ook een andere Mars hoor ; ik heb bijv een eigen restaurant (strand) gehad en dan kon ik aardig zakelijk enz enz voor de dag komen.

Lees hem nu net pas.
Ik denk inderdaad als je lekker in het leven staat dat je dan heel goed die twee gescheiden kunt houden op een manier die je in de omgang een prettig persoon maken en tevens 1 waarvan je weet wat je er aan hebt. Vind ik prettig dat mensen kunnen zeggen hoe of het er voor staat :yes:

Hou vol pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Hey mars,

Had nog gereageerd op je "eitje" Nog gezien??
Ik heb nog iets leuks vandaag. Hifigek Edwin B komt zometeen langs :yes:
Lekker "knutslelen" met zijn tweaks op mijn set. Daarna natuurlijk lekker muziek luisteren pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

Citaat van: lo op februari 06, 2010, 10:19:28
Hey mars,

Had nog gereageerd op je "eitje" Nog gezien??
Ik heb nog iets leuks vandaag. Hifigek Edwin B komt zometeen langs :yes:
Lekker "knutslelen" met zijn tweaks op mijn set. Daarna natuurlijk lekker muziek luisteren pompom

groet,

lo

Oi Oi


yep ik heb hem net gelezen .

Hahaha maar nu haal ik allemaal dingen door elkaar geloof ik want ik heb net ''mexicaanse hond'' een gezellige en fun met ''Edwin B'' toegewenst :| frusty

Maar als nog dus een hele fijne dag met onze ''Hifigek'' toegewenst :yes:

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Mexicaanse Hond

Dat gaat vast lukken met iemand die wat mij betreft nu al de prijs voor meest droge opmerking van 2010 op het Marantzforum heeft verdiend.

"Dat stekkerblok heeft heel wat ophef veroorzaakt ", was het nuchtere commentaar van Edwin na een heleboel gehakketak.  notworthy

mars

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

 stupid  :-D

Gouwe vent die Edwin :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Hey mars,

Sterkte morgen met de check-up.
Hopelijk verloopt het vlotjes en heb je er niet al te veel last van.
Ennuhhh je weet het hè, ze zijn er voor jou!!

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

 stupid

Thanks!!

Gister idd een nogal uitgebreide check-up gehad , en ik had GEEN uitzaaiingen. pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

oi

Nou ik toch op de naim tour ben;

maandag ga ik  2 x 5meter ''naim NAC A5 speaker kabel'' en een ''chord cobra(5pin din naar RCA ) halen.

De chord  ga ik gebruiken tussen de versterker en cd speler.

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

gerard

Citaat van: mars op februari 10, 2010, 10:50:10
Gister idd een nogal uitgebreide check-up gehad , en ik had GEEN uitzaaiingen. pompom

Dat is erg goed nieuws marcel  :yes: pompom
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

WimPeu

Citaat van: mars op februari 10, 2010, 10:50:10
stupid

Thanks!!

Gister idd een nogal uitgebreide check-up gehad , en ik had GEEN uitzaaiingen. pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom

Zo, in de categorie "goed nieuws" . Heel er fijn voor je mars. Top. pompom Tijd om jezelf maar eens audiofiel te verwennen  ofnietdan  :yes:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

VK

#149
Citaat van: mars op februari 10, 2010, 10:50:10
stupid

Thanks!!

Gister idd een nogal uitgebreide check-up gehad , en ik had GEEN uitzaaiingen. pompom


Dat zijn nog eens muzikale berichten, klinkt beter dan welk audiofiel snoepje ook!  :-D
Gefeliciteerd Mars! pompom