Citaat van: lo op maart 08, 2010, 22:30:35
Mooie deal gemaakt mars
Tsja en dan nu op zoek naar weer een ander bevredigend ampje . Heb je al een oogje op iets
Misschien nog eens een second hand accuphase versterkertje proberen
Heb fun met zoeken en het je wederom verkneukelen (mooi woord vind ik) aan de capaciteiten van de amps die je interesse hebben.
succes,
lo
t zal toch wel een classé tje worden denk ik
oi,
Ja psies dat is iets wat ik graag mag doen ...verkneukelen
.
Ik heb nu 6 pijlen uitstaan en daar zit idd een ''classe cap-101'' tussen.
Maar met die classe cap-101 heb ik een issue mee. Namelijk ik had deze versterker bijna gekocht vam de eerste eigenaar in Amsterdam, maar omdat ik af en toe twee dagen ofzo mijn mail niet check heeft die man hem toen verkocht aan iemand in Zaandam voor 650 euro , dit bedrag was ik ook overeen gekomen ( die had er een verhaal bij enfin hij was o zo blij).
Maar enfin tot zover niks aan de hand en Ik had gewoon meer mijn mail moeten checken , want de eerste eigenaar heeft me de kans gegegen om hem op te halen.
Maar tot mijn verbazing verschijnt de ''classe cap-101'' op 5 maart weer op marktplaats en de vraagprijs is 850 euro.
Ik dus contact zoeken met de nieuwe eigenaar en die zegt op mijn bod van 700 euro;....Nee ik wil 850 euro hebben en geen cent minder.
Oke nog steeds geen man overboord ( de man wil gewoon een paar centjes verdienen .....wie niet
)
Maar ik zit wel met de een of andere vraag in me kop , namelijk wordt ik er wel blij van als ik die man met zijn stugge houding ff 2 meier laat verdienen ,( wat eigenlijk nog m'n eigen schuld is ook)
Dus ik weet het niet.
ik heb namelijk nog een paar opties hoor.
en voor 1 zou ik ff mezelf wat moeten voorschieten , namelijk voor de ''DK design Refence mk2'' .
Ik heb mijn speakers ooit aangetuurd door zo'n amp gehoord , en wat ik daarop te zeggen heb...........