de set van Mars

Gestart door mars, januari 27, 2009, 06:18:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roland65

Je zou naar de plaatselijke grafzerken boer kunnen gaan. Heb daar ook een mooi stuk graniet vandaan gehaald voor weinig!
Marantz SR7001, CD6002, DV6500, CD52MKIISE, SD52, SONY STR 420, BNS Jubilee
RA-sub Model1
Mission M35, M30, M3c2
MIT analoge Interlink
Oehlbach Blue nf113 digitale interlink
Canare 4s8
Philips SL400i Streamium
Sony dvd recorder RDR-HX520

mars

Citaat van: Shepherd Moon op maart 16, 2010, 11:21:28
strakke zuilen  :kwijl:, mooie set  :yes:

Ja maar zo is mijn setje nu niet meer hoor , dit is een oude foto.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

oi,


Ik heb contact gehad met de aanbieder van de twee natuurstenen tegels. En heb het een en ander vertelt over de tegels en hem details van die tegels verteld die alleen ik kan weten.

En die man reageerde echt tof :yes: .............hij zei dat als ik ze wil weer terug wil hebben , ze voor mij dus gratis zijn.
Komt weer mooi uit , want hij woont vlak bij m'n vriendin.
En ik was idd weer op zoek om een paar nieuwe tegels op maat te maken voor mijn ''nieuwe'' ''MC-sytems M3'' speakers.

@ jowa

Thanks voor de oplettendheid.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

MadVillain

HAHAHAHA! Dit is wel erg leuk om te lezen. :D

En ze dan ook nog gratis weer "teruggeven"  notworthy

mars

Citaat van: MadVillain op maart 16, 2010, 22:14:53
HAHAHAHA! Dit is wel erg leuk om te lezen. :D

En ze dan ook nog gratis weer "teruggeven"  notworthy



Ja gaaf he  :yes:  Ed van der ploeg heet die man.

En op hifi.nl kan je zijn set ook bewonderen , daar heet ie ''metheney''
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

gerard

Hallo Mars,

je bent nog naar een versterkertje aan het zoeken...?

Zag laatst een bijpassende audio analoque versterker op MP
http://link.marktplaats.nl/322126246 (zowat bij mij om de hoek :wink:)

Of een Rega Mira? Wordt ook wel vergeleken met Naim.
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

jowa

Citaat van: mars op maart 16, 2010, 19:31:26
oi,


Ik heb contact gehad met de aanbieder van de twee natuurstenen tegels. En heb het een en ander vertelt over de tegels en hem details van die tegels verteld die alleen ik kan weten.

En die man reageerde echt tof :yes: .............hij zei dat als ik ze wil weer terug wil hebben , ze voor mij dus gratis zijn.
Komt weer mooi uit , want hij woont vlak bij m'n vriendin.
En ik was idd weer op zoek om een paar nieuwe tegels op maat te maken voor mijn ''nieuwe'' ''MC-sytems M3'' speakers.

@ jowa

Thanks voor de oplettendheid.

Graag gedaan, gaaf dat je ze gratis van ze krijg, weer een bewijs dat er aardige mensen bestaan  hello

Succes met zoeken naar een andere versterker, die audio Analogue zien er mooi ooit, weet alleen niet hoe het klinkt.

mars

oi @ stupid


Zaterdag de (door mij) op maat gezaagde platen Natuursteen op gehaald .

Nogmaals , vondt het een tof gebaar van de man die ze op hifi.nl te koop aan bod , om mij de stenen gratis terug te geven ( hij woont niet te ver van mijn vriendin en ik zag dat hij wijn liefhebber is ) , ik ga hem wel deze week even een flesje wijn brengen , en gelijk zijn set bewonderen en beluisteren.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

Hey mars,

Mooi man dat je ze op die wijze toch weer in je bezit hebt. pompom
Hoor je soms toch wel meer dat mensen dingen die ze ooit in bezit hebben gehad en daarna verkocht oid, dit daarna toch weer graag terug willen hebben.
Jij bent weer 1 van die mensen die dat geluk gegund is HB
Heb fun met plaatsen van je begeerde tegels, en geniet van de luistersessie bij die persoon.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

Citaat van: mars op maart 14, 2010, 18:46:07
oi,


Even mezelf geqoute;

Ik ga zelf deze week trouwens een ''SUGDEN MYSTRO'' luisteren.
Hele goede dingen over gehoord/gelezen.
En ik Sigden een gaaf merk.


Mooie prijs ook wat ik betaal , die ''sugden mystro'' is 6maanden oud en kost nieuw 1400.
En mij kost ie 500.

hahaha ik las de advertentie, en daar stond gaat weg wegens upgrade.

Vraag ik aan die man; en wat voor upgrade ga je doen dan?
Zegt ie; mmmmmmm ik heb een spectral/ passlabs versterker set en magico speakers.
Nou ja toen was ik even stil en zei ...ja idd DAT is upgraden

Wel mooi ook , want de verkoper woont in Ede , maar hij koopt zijn set bij mij om de hoek , bij Chattelin audio''
dus hoef ik niet te reizen , want hij gaat van de week nog even naar Peter Chattelin toe voor een Demo van wat ander spul nog.

oi,


vergeet ik ''en passant'' nog even te vermelden.

Namelijk ; ik heb de ''Sugden Mystro'' eind vorige week op een set ''Harbeth'' speakers gehoord.
En zeker als je het relatief lage rendement van de ''harbeth's'' in ogen schouw neemt , was het een nogal impossante en eigenlijk ''ongeloofwaardige'' vertoning.
Ik schrijf ''ongeloofwaardig'' omdat je het set''je'' niet gezien zou hebben als je naar die set-up zou luisteren , je een veel groter en zwaardere versterker zou verwachten.
Ik vertelde dit ook aan de verkoper, en die wist me een paar dingen te vertellen , waar ik erg van gecharmeerd ben.
Namelijk bij de ''Sugden Mystro'' zijn nieuwe benaderingen en configuraties van versterker schakelingen in het pre gedeelte toegepast , daar bij hebben ze deze instapper van een ''current pump'' voorzien, waardoor je in verhouding veel dynamiek krijgt ondanks het ''bescheiden'' vermogen.
Was bij de Harman kardon amps toch ook!! ik heb er een paar gehad en die waren iets van 2x 30 en 1 was 2x40 , maar wel met currents pieken van 40 tot 50 ampere, deze ampjes klonken dan ook als 100 of 150 watters.

En daar ik hem nieuw kan kopen ( nou ja 6 maanden oud) voor een heel lief bedrag .
Ga ik met deze aSUGDEN heel blij wezen totdat mijn vloeibare middelen weer wat ......euhhhhhhh minder vloeibaar zijn.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

jowa

Mooi spul van Sugden, ooit een voor/eindversterkerset van ze gehad.
Ga je veel plezier aan beleven.

mars

oi,

Ik heb een financieel meevallertje.

En nu kan ik als ik mijn buffertje in tact laat , zo'n 1000 euro aan een amp uitgeven.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

Citaat van: mars op maart 22, 2010, 18:35:19
oi,

Ik heb een financieel meevallertje.

En nu kan ik als ik mijn buffertje in tact laat , zo'n 1000 euro aan een amp uitgeven.

Slim mee omgaan, en zorgen dat als het "waterige spul" weer op orde is je jezelf geen bult valt en dan iets heeeeeeel moois kopen. De laatste tijd heb je al een aantal hele mooie dingen aangedragen volgens mij :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

#208
Citaat van: lo op maart 22, 2010, 18:46:37
Slim mee omgaan, en zorgen dat als het "waterige spul" weer op orde is je jezelf geen bult valt en dan iets heeeeeeel moois kopen. De laatste tijd heb je al een aantal hele mooie dingen aangedragen volgens mij :-D

groet,

lo

oi,

Ja dit  is ook een mogelijkheid waar ik aan zit te denken.


Bijvoorbeeld ''for the time being'' een 1070 Yamaha kopen voor weinig.( wlke trouwens niet eens zo verkeerd waren)

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

Dat bedoel ik, slim nu dan heb je straks weer heeele mooie opties pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.