Citaat van: jowa op juli 02, 2010, 10:29:11
Ook ik heb naast de IC's van de CD naar de voorversterker nog dubbele (yep, draai nu eenmaal bi-amped ) IC's naar de eindversterkers en een stel IC's van de tuner naar de voorversterker.
Daarnaast heeft elk apparaat een eigen netkabel en heb ik nu nog twee stekkerblokken met ieder hun eigen netkabel.
Verder zijn de Densen's onderling ook nog eens verbonden met Denlinks.
Het is dus aardig druk achter m'n set met kabels, maar mijns inzien geen zooitje doordat ik voor de interlinks voor korte kabels ga (1 meter en korter), de Denlinks heb opgerold en de netkabels allemaal aan één kant zitten.
Bij jouw kom ik uit op één set interlinks en twee netkabels met een stekkerblok, is dus een derde van wat ik heb.
Dan is netjes houden ook niet zo moeilijk
Begrijp mij a.u.b. niet verkeerd , ik bedoel niet dat het bij een ander bijvoorbaat al een weerwar aan kabels is .
Maar omdat ik enkel maar 3 netsnoeren en een enkele interlink en speakerkabels gebruikt lijkt mij dat vrij zeldzaam voor een audioset , zoiets zie je vrijwel nooit bij andere audiosets .
Vroeger had ik ook een weerwar aan kabels achter mijn rack .
Interlink van de tuner .
Antenne kabel van de tuner .
Netsnoer van tuner
Digitale 75 ohm kabel van cd recorder naar cd speler
Interlinks output van cd recorder
Interlinks input van cd recorder
Netsnoer van cd recorder .
Interlink van tv naar versterker
Aangezien ik mijn cd recorder al jaren niet meer gebruikt en mijn tuner ook vrijwel nooit is het dan ook niet meer dan logisch om al deze extra kabels te verwijderen .
Het is wel zo dat ik de antennekabel gewoon grijpklaar heb laten liggen op de grond achter mijn rack en de tv interlink ligt ook op de grond grijpklaar .
Dus wil ik toch naar mijn tuner luisteren of een film via mijn boxen beluisteren dan hoef ik enkel de kabel maar in te steken .
Groeten EDWIN B