Edwin is haast m,n buurman, was al een paar keer langs geweest maar eigenlijk was vanavond de 1ste keer om zijn set eens goed te bewonderen en te beluisteren.
Had al veel over de set gelezen en gehoord, dus ja wat heb ik dan nog aan het geheel toe te voegen ? Dacht niet veel maar toch dan maar een korte impressie van het geheel.
Dat geheel is niet zomaar aan komen waaien, na wat aankopen en verkopen door Edwin kan ik stellen dat zijn set ook door middel van de diverse tweaks op een zeer hoog nivo staat.
Niets heeft Edwin er van weerhouden om dit doel te bereiken, hoewel we er wel bij stil hebben gestaan bij het nut van sommige tweaks.
Het pas aangeschafte netfilter ziet er indrukwekkend uit, en voldoet aan zijn gestelde eisen.
Ok ben het met jullie eens er bestaat op de diverse fora,s een aantal draadjes over het nut van bepaalde tweaks en daar worden dan ook hele oorlogen uit gevochten en wil het daar dan ook bij laten.
Had zelf een paar cd,s meegenomen waaronder een sacd van Pink Floyd en hebben deze vergeleken met de zelfde muziek op cd.
Laat het oordeel hierover aan Edwin over maar was voor mij overduidelijk.
Verder kwam Patricia Barber nog aan bod, was blij dat ze voor ons nog tijd kon vrij maken.
Hebben diverse soorten muziek beluisterd en de instrumenten waren ook duidelijk te onderscheiden en te plaatsen iets wat deze set van andere onderscheid.
Kort samen gevat een luisterrijke avond, een mooie set waar veel geld, energie en hobby plezier in zit.
Voor mij is als ik dit nivo wil halen nog een lange weg en een zak eurries te gaan.
Edwin bedankt voor de uitleg en de muziek welke ik heb mogen beluisteren.