oi
Versta me goed hoor , ik bedoel, ik heb mijn LS kabel ook via een mooie banaanplug van een ''TE'' duur merk (single wire en het is mijn mc-sytems m3 de enigste manier van aansluiten) in het achterste van mijn ''Twin Towertjes'' geprikt.
Maar als het even kan en je hebt bijvoorbeeld een versterker met die mooie WBT terminals , dan is blank draad ( op de juiste wijze ) echt te verkiezen boven , vorkjes spades butplugs enz enz .
Ik weet ook zeker dat iedere winkelier in een beetje serieuse audio 'Toko'' en die niet alleen aan het ''NU'' denkt, maar ook aan de langere termijn en tevreden klanten, je heel eerlijk zal zeggen dat blank draad connectie te preferen is boven al het andere.
Het is ook logisch toch? Met plugs enz enz heb je weeeeeeeeeer
een extra component in de signaal weg, en dat willen we juist tot een minimum beperken ( ten minste ik wel, ik behoor tot het kamp van het straight line gebeuren)
Daarbij over contact, zal de kabel in de plug een beter/of meer contact hebben dan een ''CORRECT'' aangesloten LS kabel in bijv een WBT terminal?
Mijn ideale situatie zou zelfs helemaal zonder pluggen en terminals zijn. Namelijk De LS kabel rechtstreeks aan het filter in de speaker verbinden en aan de andere kant rechtstreeks aan de uitgangen van de eindversterking