Citaat van: renes59 op juni 27, 2012, 10:31:19
Dit zo lezende moet je haast concluderen dat, als het aan What hifi ligt, je voor elke soort muziek een aparte speler moet hebben.
Ben je duur uit als je een brede muzieksmaak hebt.
Op marktplaats staan SA8400's voor pak weg €300, zoek een mooie van de goede kleur uit, hou je €900 over voor cd/sacd's.
Marantz maakt allemaal goed klinkende en idem uitziende SA cd spelers, hoewel uit een "iets" lagere klasse heb ik met mijn SA met rock, metal of andere electronische ritmische muziek geen enkel probleem. Het klinkt goed, strak en energiek.
Wat de SA8400 betreft (bouwtechnisch gelijk als ik mij niet vergis) past deze ook prima in dat rijtje thuis. Echter kan ik me voorstellen dat je de mooiste speler hebben wilt, met een bij de overige componenten passend facia en idem gebruiksgemak door afstandsbediening.
Als je in de de luxe positie bent om zo'n Pearl lite te kopen dan zou ik dat zeker doen. Je hebt tenslotte de versterker al gekocht, dus blijkbaar hecht je de meerwaarde aan de KI ingrepen.
Ik vind de KI pearl/lite reeks in ieder geval schitterende apparaten en zou graag zo'n setje hebben.