Citaat van: SB_Marantz op mei 15, 2012, 23:01:18
Mensen zouden eens wat minder bezig moeten zijn met hoe het klinkt.
Bij mij klinkt het prima!!
En dat zelfs zonder dure speakers, high end versterker en superkabels...
Gelukkig heb ik geen goede akoestiek en geen gouden oortjes.
De combinatie is perfect voor mij!!
Verder geloof ik best dat er verschil zit in kabels, prima. Mooi dat dit voor de ene het verschil van echt genieten kan maken.
Nog mooier is dat "de believers" dit middels een forum als dit kunnen delen met anderen en zo ervaringen uitwisselen.
Persoonlijk zegt het mij niet zo veel. Echter wens is dan niet uitgemaakt te worden voor een lutser die nergens wat van af weet. En tegenover forumleden die wel degelijk mooie installaties hebben staan vind ik dit helemaal ongepast!
Voor de sfeer hier ben ik blij dat Fritz de stekker er heeft uitgetrokken hier op dit gezellige forum. Begrijpend lezen en fatsoenlijk antwoorden met argumenten kan die man (helaas) niet. Zonde had een meerwaarde voor het forum kunnen zijn!
M.b.t. een vergelijking tussen de 11 serie en de PM5004 welke Joep wel zag zitten (*Edit: waar Joep een opmerking/grapje over maakte)...Ik ben benieuwd.
Mocht er ooit zoiets komen stel ik graag mijn PM5003 beschikbaar!! Weet ik meteen of ik moet sparen voor de studie van mijn dochter (en hopelijk ooit een broertje of zusje voor haar) of voor een andere versterker.
Zolang Wim zijn PM11s1 nog heeft kunnen we dit zo realiseren (beste man woont op "een steenworp afstand" van mij.