Citaat van: mountainbiker op augustus 14, 2012, 13:34:45
Ok laten we de vaste stand vergeten van de volumeknop.Instellen naar eigen keus. Is de geluidskwaliteit van die ene pm11s1 amp beter dan 2 pm 7200 amp in mijn setup? Uiteraard blind testen.
je kan gewoon instellen op db's
weet ik niet heb ze nooit gehoord naast elkaar maar ik heb liever de pm11 als de 7200, let op heb
maar ik doe ook niet zoveel moeite voor een versterker alleen voor speakers en als er verschil zou zijn is het voor mij in de marge na al die jaren, he weer die marge
, wat ik niet als winst kan beschouwen.
ik koop versterkers blind net zoals cd spelers die standaard heeft al zo een hoge norm dat ik die winst te klein vind om daar al die moeite in te stoppen, lui
en snel van muziek genieten
wel in speakers (soms) hoewel ik veel goed vind en veel klinkt anders
mijn norm is altijd variabel net zoals mijn finacieel vermogen op dat moment om te investeren
maar als mensen die marge wel willen behalen is het voor mij ook prima, alleen vind ik die superlatieven vaak overdreven als een cd speler of versterker zoveel beter klinkt terwijl wij een kort termijn geheugen hebben iets langer als een goudvis daarom komen we nog net boven met duiken in het zwembad, ik ken wel mensen die blind dingen juist hebben en gewoon zeggen ooohhhh Accuphase oooohhh Hafler oooohhhh buizen
verschillen worden uit vergroot en dat komt denk ik ook door de ogen en het enthousiasme met hoe zei hun hobby beleven steeds weer, en daar kan ik op zich wel weer van genieten als iemand blij word met een nieuwe kabel of extra kabel