PM 7004 of PM KI Pearl lite.

Gestart door Yorki, februari 24, 2012, 14:02:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Wim ik heb niks meer in huis, heb jij nog wat   8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

AkTeVox

Citaat van: SB_Marantz op augustus 14, 2012, 17:16:15

Wat doet een versterker dan meer dan alleen versterken?

Man ik ben 20 jaar aan het vergelijken geweest!

Ijken is het enige magische woord en inderdaad, je zult perplex staan!!  :schater:

En wat denk je van je gehoor?

Ik ben blij van dat gezever af te zijn en in die tijd ook veel technische kennis vergaard.
Voldoende om het e.e.a. te kunnen onderbouwen.

RUST!!  :gaap:

Ik luister liever naar muziek..............

Dan is volgens jou de Marantz Premium line volledig nuteloos en waardeloos.  :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater:

SB_Marantz

Je ontwijkt al mijn vragen..........dat is pas:  :schater:

Iets beweren of ervaren is prima maar het is geen film of een vrouw.  clown1
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

AkTeVox

#169
Citaat van: SB_Marantz op augustus 14, 2012, 17:51:01
Je ontwijkt al mijn vragen..........dat is pas:  :schater:

Iets beweren of ervaren is prima maar het is geen film of een vrouw.  clown1

Mijn gehoor is prima, met dezelfde 2 getest.  :wink:
Mogelijks ben je heel tevreden met een PM200 de versterkt ook.  HB
Reeds 32j Marantz luister & test ervaring, gestart met een PM250.

SB_Marantz

#170
Zal best maar je hersenen die het verwerken, interpreteren het niet goed.

En ja hoor , ik zou best tevreden met zo'n klein PM-200'tje kunnen zijn.

Edit: Zou je zo vriendelijk willen zijn nog even antwoordt op mijn vraag te geven want dat blijft maar uit
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

WimPeu

Zullen we ons (ik ook) in dit topic maar weer gaan beperken tot de 2 modellen uit de begin post?

Voordat Leo ingrijpt... HLP
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Paul

Citaat van: WimPeu op augustus 14, 2012, 18:02:33
Zullen we ons (ik ook) in dit topic maar weer gaan beperken tot de 2 modellen uit de begin post?

Voordat Leo ingrijpt... HLP
Kan jij ook Wim als moderator maar snap je bedoeling om verder topic vervuiling te voorkomen.
Weer een discussie tussen believer en non believer.

Voor mij nu modes read only aan.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

xander32

... ik ga spoedig bij de buren een blinde test van bron en versterking (discman vs. "high-end cdp"  en instap receiver vs. "high-end stereo pre en ev" op een paar electrostaten) bijwonen.

Ben heel erg benieuwd in hoeverre m`n brein mij voor `t lapje gaat houden :yes:. Heb er zin in!




p.s. Wie weet komen daarna m`n SA & PM weer op de markt, om plaats te gaan maken voor m`n Technics discman en Sony stereo instap receiver met bj. 2003 :-D.

AkTeVox

Citaat van: xander32 op augustus 14, 2012, 20:00:41
... ik ga spoedig bij de buren een blinde test van bron en versterking (discman vs. "high-end cdp"  en instap receiver vs. "high-end stereo pre en ev" op een paar electrostaten) bijwonen.

Ben heel erg benieuwd in hoeverre m`n brein mij voor `t lapje gaat houden :yes:. Heb er zin in!




p.s. Wie weet komen daarna m`n SA & PM weer op de markt, om plaats te gaan maken voor m`n Technics discman en Sony stereo instap receiver met bj. 2003 :-D.


:-D :-D :-D :-D

Cornelis1921

#175
Citaat van: lo op augustus 14, 2012, 14:48:30
Misschien deze laatste vraag posten in het board techniek!

In zijn algemeenheid: Back on topic!
Leo, ;-) notworthy, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Zoldar

Citaat van: xander32 op augustus 14, 2012, 20:00:41
... ik ga spoedig bij de buren een blinde test van bron en versterking (discman vs. "high-end cdp"  en instap receiver vs. "high-end stereo pre en ev" op een paar electrostaten) bijwonen.

Ben heel erg benieuwd in hoeverre m`n brein mij voor `t lapje gaat houden :yes:. Heb er zin in!




p.s. Wie weet komen daarna m`n SA & PM weer op de markt, om plaats te gaan maken voor m`n Technics discman en Sony stereo instap receiver met bj. 2003 :-D.

Met 2 velodynes en dmd tweeters heb je de buren niet nodig voor een high end ervaring!
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

TurboMarco

Citeeris volgens jou de Marantz Premium line volledig nuteloos en waardeloos

Nee hoor ......die doet namelijk ook gewoon wat hij moet doen ,gewoon versterken dus .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin

En het ziet er natuurlijk gewoon erg stoer uit, leuk voor de eksters onder ons.... :-D


--Verstuurd zonder netwerk--

xander32

Citaat van: marvin op augustus 15, 2012, 05:52:51
En het ziet er natuurlijk gewoon erg stoer uit, leuk voor de eksters onder ons.... :-D

:-D