Helaas ben ik nu te verkouden(neus verstopt, pijnlijke oren & hoofdpijn) om echt te kunnen luisteren. Ik heb gisteren een aantal nummers geluisterd, de meeste waren positieve verbeteringen t.o.v. het origineel.
Nummering naar originele cd;
nummer 12; simpelweg een lekker nummer, Het nummer klinkt in het origineel goed, de bas klinkt een beetje dun. Bij de Master cd komt een mooie volle bas uit de speaker, en de stem komt er lekker uit.
nummer 13; alweer een lekker nummer; helemaal naar mijn smaak en lekker opgenomen. De zang komt in het origineel veel sterker naar voren dan de instrumenten. Bij de Master cd versie; vrouwenstem komt ietwat liever over, misschien te lief. Beide versies hebben voordelen; nog geen keuze kunnen maken welke ik liever lusiter, maar naar haar(Jennifer Warnes) luister ik graag!
nummer 22; wat een saaie piano zeg; Master versie; jammie, wat een lekkere piano wordt daar bespeeld!
Trouwens CZ, jij weet het wel erg goed te omschrijven wat je hoort. Ik vind dat nog best moeilijk te omschrijven.
Trouwens er staan best mooie kunstwerkjes op, helaas zit ik te veel te snotteren momenteel.