het verschil in mastering cd prijsvraag

Gestart door viceadmiraal61, december 24, 2011, 10:42:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jrm

Citaat van: viceadmiraal61 op januari 09, 2012, 23:22:42
Wel jrm...je hebt zonder dat je dat wist(zo lijkt het)voor mij nummer 13 gevonden yello baby cd
capri calling...ik stuur een cd naar keuze uit onze voorraad....naar je toe twv 20,-..zeg maar welke.
nog 3 nummers te gaan van de v/dpol demo cd  nummer 8-10-11

Door de verschillende nummering wist ik het niet zeker of je deze bedoelde  :-D

Bedankt voor je aanbod, mij lijkt de cd van Earth and Fire orchestra wel wat voor mij......

Janver

Nummer 11 heb ik gevonden: Sometimes I Think - Jay Leonhart. van de cd Salamander Pie, 1983 (DMP - Digital Music Products)

(thanks to Soundhound) en wikipedia

De rest weet ik ook niet. Dat gedrum en geschreeuw, geen idee.
Hier kan uw reclame staan!

lo

Citaat van: Janver op januari 10, 2012, 19:54:20
Dat gedrum en geschreeuw, geen idee.

Ik heb em niet maar misschien Circle Percussion?
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79

Lijkt het zeker veel op maar ik heb er een paar cd's van en kan dat nummer niet vinden, the search continues....

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

viceadmiraal61

nou mannen dat gaat goed..jrm ik stuur de cd van earth and fire...en janver dat klopt ik hem ook gevonden..dank zij jou.
kies een cd bij mijn www.sts-digitalshop.nl uit en ik stuur hem op.

cz79

Volgens mij is nummer 10: Slagerij van Kampen - In and Out of the Doldrums (album 'Tan')

GRRRrr :eerie: ik heb de CD even niet bijdehand om dit te controleren maar gokken is toegestaan toch? :angel:

cz79

#67
Neee ik heb hem gevonden nummer 10 = Slagerij van Kampen - A long walk on a short pier (van het gelijknamige album).  hello hello hello

JohnWx

Citaat van: cz79 op januari 10, 2012, 22:26:58
Neee ik heb hem gevonde nummer 10 = Slagerij van Kampen - A long walk on a short pier (van het gelijknamige album).  hello hello hello

wie heeft hem gevonden  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

jij eigenlijk  :angel:

Maar dat is eigenlijk niet eens het nummer waar ik op doelde, maar goed

viceadmiraal61

helaas cz79..je geluk is verloren gegaan..het is niet slagerij van kampen...let op de schreew die toch
japans klinkt..

Whisper.nl

Citaat van: viceadmiraal61 op januari 11, 2012, 13:28:41
helaas cz79..je geluk is verloren gegaan..het is niet slagerij van kampen...let op de schreew die toch
japans klinkt..

Als ie binnen is zal ik even goed gaan luisteren en zoeken.

Heb ik wel een paar van staan.

Groet Whisper

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Ja maar het is dus niet dat nummer met die schreeuw, het is die andere met die panfluit nummer 8 op de originele vd Pol CD, die andere is bijna zeker Yamato (wadaiko of ichiro) maar ik kan het nummer niet vinden.

cz79

#73
...

cz79

#74
Excuus maar nummer 10 bij mij originele CD is toch echt Slagerij van Kampen, dus niet nummer 8, het is dat nummer met zeemeeuwen en de zee en een soort van panfluit, later in het nummer komt er een trom/drum bij (langzaam)