Uitverkoop

Gestart door Eeg, december 15, 2011, 18:56:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Sander

*kuch*....google....*kuch

http://www.dealbird.nl/marantz-pm7004-zilver.html

Ik ken de winkel niet en heb ook geen ervaringen met ze.

Tevens zou ik je het advies geven om lekker 2e hands te gaan shoppen met dat geld.
Veel meer waar voor je geld.

Apparaten die soms nog niet eens 2 jaar oud zijn die voor minder dan de helft van de nieuwwaarde weg gaan.


Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

Eeg

Citaat van: Sander Nolden op december 16, 2011, 12:52:36
*kuch*....google....*kuch

http://www.dealbird.nl/marantz-pm7004-zilver.html

Ik ken de winkel niet en heb ook geen ervaringen met ze.

Tevens zou ik je het advies geven om lekker 2e hands te gaan shoppen met dat geld.
Veel meer waar voor je geld.

Apparaten die soms nog niet eens 2 jaar oud zijn die voor minder dan de helft van de nieuwwaarde weg gaan.

Op de eerste plaats, bedankt ook voor alle voorgaande reacties. Er ontstaat zo een leuke discussie.

Het liefste ga ik naar een echte dealer om dat het mijn eerste versterker gaat worden en ik dus voor een belangrijk gedeelte afhankelijk ben van huin expertise. Een dozenschuiver is daarom geen optie. Ook tweedehands durf ik dan ook niet zomaar aan. Uiteraard zijn echte liefhebbers bertouwbaar maar ik heb niet de tijd en zin om daar allemaal rekening me te moeten houden.

Dus een Hobo, Raf, Stassen, Iear dat soort namen zijn voor mij goede winkels. Helaas denk ik dat ik dan ook niet onder hun prijsafspraken uit ga komen en gewoon die 649,- zal moeten neertellen.
CD6000OSE / ST6000 / PM-66se KI / Dali 350

Marvin

Prijsafspraken?
Klinkt wel heel erg duister hoor.

JohnWx

Citaat van: marvin op december 16, 2011, 13:23:55
Prijsafspraken?
Klinkt wel heel erg duister hoor.

nee is heel normaal aan de inkoop kant

als jullie gewoon de prijs in stand houden krijgen jullie markting bijdrage achteraf , reclame gelden actie's etc. etc. en dan hebben we het toch over 50.000 euro en dat kan je dan in artikelen stoppen waar je van af wilt eind van het jaar of merken waarmee je gaat stoppen of om de baas te spekken
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marvin

Gelukkig ben ik niet zo'n doemdenker.

Maar als dat dus echt gebeurd zou daar net als in de bouw gewoon een groot onderzoek naar moeten komen.

JohnWx

Citaat van: marvin op december 16, 2011, 14:33:20
Gelukkig ben ik niet zo'n doemdenker.

Maar als dat dus echt gebeurd zou daar net als in de bouw gewoon een groot onderzoek naar moeten komen.

heb er een decennia in gezeten ruim

Polectro Plaza Megapool Pol Audio S&F

Daarom heet het ook marketing bijdrage lekker ruim begrip  :angel: en nooit bonus of wat dan ook of staffel korting
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

mountainbiker

Uitverkoop? Ze kunnen de rimbam krijgen deze miserabele uitzuigers en veel te dure kruideniers.Zelf lekker een verterker/cd speler /laptop of ander audio apparaat via de kringloopwinkel of marktplaats.Onderdeeltjes bestellen bij de Conrad en solderen maar met de handel.
Speakers staan er ook voor elk wat wils met bosjes te koop op internet.Oud,relatief nieuw,electrostaten 8ohm,6ohm,Engelse sound,Duits,japans,Frans etc,etc.etc.Hou het geld voor het grootste lekker zelf in mijn eigen portemonee en luister ook nog naar een goede sound.
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

Marvin

Gelukkig koop ik zoveel mogelijk tweedehands, meestal van m'n broer.  :schater:

Ook een oplichter trouwens,...  :-D

JohnWx

Citaat van: mountainbiker op december 16, 2011, 17:58:01
Uitverkoop? Ze kunnen de rimbam krijgen deze miserabele uitzuigers en veel te dure kruideniers.Zelf lekker een verterker/cd speler /laptop of ander audio apparaat via de kringloopwinkel of marktplaats.Onderdeeltjes bestellen bij de Conrad en solderen maar met de handel.
Speakers staan er ook voor elk wat wils met bosjes te koop op internet.Oud,relatief nieuw,electrostaten 8ohm,6ohm,Engelse sound,Duits,japans,Frans etc,etc.etc.Hou het geld voor het grootste lekker zelf in mijn eigen portemonee en luister ook nog naar een goede sound.


Ik denk dat de kringloop meer marge heeft op audio produkten nieuw tot 400 euro  :|


Jij stimuleert het land wel is je goed recht
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Paul

Citaat van: marvin op december 16, 2011, 18:03:57
Gelukkig koop ik zoveel mogelijk tweedehands, meestal van m'n broer.  :schater:

Ook een oplichter trouwens,...  :-D
Zet het effe op je kerstkaart.  :-D
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Whisper.nl

Citaat van: Sander Nolden op december 16, 2011, 12:52:36
*kuch*....google....*kuch

http://www.dealbird.nl/marantz-pm7004-zilver.html

Ik ken de winkel niet en heb ook geen ervaringen met ze.

Tevens zou ik je het advies geven om lekker 2e hands te gaan shoppen met dat geld.
Veel meer waar voor je geld.

Apparaten die soms nog niet eens 2 jaar oud zijn die voor minder dan de helft van de nieuwwaarde weg gaan.

een korte impressie van de web winkel.

http://www.kieskeurig.nl/dealbird/algemene_informatie/7AC812B0689445E8C1257831002E2F41

groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Perfect_audio

Citaat van: Whisper.nl op december 16, 2011, 19:52:13
Citaat van: Sander Nolden op december 16, 2011, 12:52:36
*kuch*....google....*kuch

http://www.dealbird.nl/marantz-pm7004-zilver.html

Ik ken de winkel niet en heb ook geen ervaringen met ze.

Tevens zou ik je het advies geven om lekker 2e hands te gaan shoppen met dat geld.
Veel meer waar voor je geld.

Apparaten die soms nog niet eens 2 jaar oud zijn die voor minder dan de helft van de nieuwwaarde weg gaan.

een korte impressie van de web winkel.

http://www.kieskeurig.nl/dealbird/algemene_informatie/7AC812B0689445E8C1257831002E2F41

groet Whisper

Van hun website:

Artikelnummer: PM7004
Garantie: 1 jaar fabrieksgarantie

Dat is dus niet volgens Europees consumentenrecht (2 jaar)! Vreemd dat men dan toch een keurmerk krijgt.
De Nederlandse Thuiswinkel Organisatie heeft het kennelijk ook nog niet begrepen..........
De verkoper moet de garantie van twee jaren verlenen aan de consument.

ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

JohnWx

Citaat van: Paul op december 16, 2011, 10:33:24
Citaat van: Perfect_audio op december 15, 2011, 22:09:12
Citaat van: Eeg op december 15, 2011, 18:56:23
Ik ben nieuw hier op het forum omdat ik overweeg om de PM7004 versterker te kopen.

Al geruime tijd blijft bij de betere audiozaken de prijs hiervan op 649,- steken. Iemand enig idee wanneer hier aanbiedingen voor gaan komen? Of blijven de prijzen van Marantz apparatuur lang hetzelfde?

Misschien niet gaan voor de laagste prijs, maar voor gemak en service. Bedenk dat het apparaat stuk kan gaan en dan blijkt een koopje vaak een dure koop. Dus geen dozenschuiver, maar een goede hifiwinkel.

ron
Mag aannemen dat je dan ook nog bij de importeur terecht kan mits er een nederlands garantiebewijs bij zit ?

Natuurlijk niet je koopt bij een winkel, je brengt VW toch ook niet naar Wolfsburg :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Eeg

Zag dat Hobo hifi in Kampen een uitverkoop is gestart.


Sent from my iPhone using Tapatalk
CD6000OSE / ST6000 / PM-66se KI / Dali 350

TurboMarco

Hobo Arnhem heeft al jaren uitverkoop  :-D ,ik wip er met regelmaat binnen maar ze zijn ondanks de uitverkoop nog steeds duurder dan andere zaken  :wink:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)