Uitverkoop

Gestart door Eeg, december 15, 2011, 18:56:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul

Citaat van: John Wx op december 16, 2011, 22:40:01
Citaat van: Paul op december 16, 2011, 10:33:24
Citaat van: Perfect_audio op december 15, 2011, 22:09:12
Citaat van: Eeg op december 15, 2011, 18:56:23
Ik ben nieuw hier op het forum omdat ik overweeg om de PM7004 versterker te kopen.

Al geruime tijd blijft bij de betere audiozaken de prijs hiervan op 649,- steken. Iemand enig idee wanneer hier aanbiedingen voor gaan komen? Of blijven de prijzen van Marantz apparatuur lang hetzelfde?

Misschien niet gaan voor de laagste prijs, maar voor gemak en service. Bedenk dat het apparaat stuk kan gaan en dan blijkt een koopje vaak een dure koop. Dus geen dozenschuiver, maar een goede hifiwinkel.

ron
Mag aannemen dat je dan ook nog bij de importeur terecht kan mits er een nederlands garantiebewijs bij zit ?

Natuurlijk niet je koopt bij een winkel, je brengt VW toch ook niet naar Wolfsburg :-P
Een importeur is nog geen fabrikant maar behartigt de belangen van de fabrikant in het betreffende land, vandaar mijn opmerking.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

still life

marantz heeft service centers voor NL & BE,
zolang de garantie (2j) loopt kunnen je spulletjes daar ter reparatie aangeboden worden..

of je brengt ze terug naar de shop waar je kocht, dan doen die vervolgens net hetzelfde..  :-D
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

Citaat van: Paul op december 18, 2011, 10:36:04
Citaat van: John Wx op december 16, 2011, 22:40:01
Citaat van: Paul op december 16, 2011, 10:33:24
Citaat van: Perfect_audio op december 15, 2011, 22:09:12
Citaat van: Eeg op december 15, 2011, 18:56:23
Ik ben nieuw hier op het forum omdat ik overweeg om de PM7004 versterker te kopen.

Al geruime tijd blijft bij de betere audiozaken de prijs hiervan op 649,- steken. Iemand enig idee wanneer hier aanbiedingen voor gaan komen? Of blijven de prijzen van Marantz apparatuur lang hetzelfde?

Misschien niet gaan voor de laagste prijs, maar voor gemak en service. Bedenk dat het apparaat stuk kan gaan en dan blijkt een koopje vaak een dure koop. Dus geen dozenschuiver, maar een goede hifiwinkel.

ron
Mag aannemen dat je dan ook nog bij de importeur terecht kan mits er een nederlands garantiebewijs bij zit ?

Natuurlijk niet je koopt bij een winkel, je brengt VW toch ook niet naar Wolfsburg :-P
Een importeur is nog geen fabrikant maar behartigt de belangen van de fabrikant in het betreffende land, vandaar mijn opmerking.

Omdat het gewoon kosten bespaard en ze het snappen of komt het door de vele SR problemen  :-P

De importeur of fabrikant zijn geen rechtsgeldende partij bij een verkoop

Maar ik snap alle antwoorden en het moet ook veel makkelijker kunnen vind ik als ik het maar om kosten te besparen

Kan heel sinmpel net zoals laptop registreren met inscannen van bon of kopie en klaar

Een soort NAP maar dat staat de A voor Audio  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

merlin

Citaat van: Perfect_audio op december 15, 2011, 22:09:12
Citaat van: Eeg op december 15, 2011, 18:56:23
Ik ben nieuw hier op het forum omdat ik overweeg om de PM7004 versterker te kopen.

Al geruime tijd blijft bij de betere audiozaken de prijs hiervan op 649,- steken. Iemand enig idee wanneer hier aanbiedingen voor gaan komen? Of blijven de prijzen van Marantz apparatuur lang hetzelfde?

Misschien niet gaan voor de laagste prijs, maar voor gemak en service. Bedenk dat het apparaat stuk kan gaan en dan blijkt een koopje vaak een dure koop. Dus geen dozenschuiver, maar een goede hifiwinkel.

ron
Bij een winkel kun je luisteren en vergelijken en terugkomen (of niet..) en eigen apparatuur meenemen.
Dat vindt je allemaal niet op internet! ook geen keuze of advies in kabels. En als je advies krijgt is dat misschien voor additionle prijzen die niet-internet scherp zijn... dus je moet van te voren extreem goed weten wat je wilt! Weet je dat al ? dan is het goed. .... hahha  dan is het goed: voel me net een oude opa die zijn fiat moet geven... maar goed is goed dan dus hahaha
Amp.   Marantz PM-80
CD      Ph CD624
Box     Driade
LS       Monitor Cobra OFC
Tu       Pioneer F-303RDS
DVD    Ph 728
TV       Samsung
Mobiel  Bentley (grapje)

Eeg

Bedankt voorde reacties!


Sent from my iPhone using Tapatalk
CD6000OSE / ST6000 / PM-66se KI / Dali 350