Uitverkoop

Gestart door Eeg, december 15, 2011, 18:56:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Eeg

Ik ben nieuw hier op het forum omdat ik overweeg om de PM7004 versterker te kopen.

Al geruime tijd blijft bij de betere audiozaken de prijs hiervan op 649,- steken. Iemand enig idee wanneer hier aanbiedingen voor gaan komen? Of blijven de prijzen van Marantz apparatuur lang hetzelfde?
CD6000OSE / ST6000 / PM-66se KI / Dali 350

Paul

Of wellicht 2e hands aanschaffen zoals deze PM7004 .
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Eeg

Dat is dus net de enige aanbieding die afwijkt van die 649,- Maar ik wil de versterker nieuw en bij een fatsoenlijke winkel kopen.
CD6000OSE / ST6000 / PM-66se KI / Dali 350

Whisper.nl

Begin volgend jaar is de uitverkoop.

Nu is de prijs: http://www.kieskeurig.nl/zoeken/index.html?q=marantz+pm+7004

Groet Whisper

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

Correct in Rotterdam eens een prijsopgave laten doen. Kan wel eens heel verrassend zijn.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Perfect_audio

Citaat van: Eeg op december 15, 2011, 18:56:23
Ik ben nieuw hier op het forum omdat ik overweeg om de PM7004 versterker te kopen.

Al geruime tijd blijft bij de betere audiozaken de prijs hiervan op 649,- steken. Iemand enig idee wanneer hier aanbiedingen voor gaan komen? Of blijven de prijzen van Marantz apparatuur lang hetzelfde?

Misschien niet gaan voor de laagste prijs, maar voor gemak en service. Bedenk dat het apparaat stuk kan gaan en dan blijkt een koopje vaak een dure koop. Dus geen dozenschuiver, maar een goede hifiwinkel.

ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

RP

Citaat van: Paul op december 15, 2011, 19:10:25
Of wellicht 2e hands aanschaffen zoals deze PM7004 .

Hoi Paul, volgens deze advertentie betreft het een nieuwe versterker ik was deze trouwens al eerder tegen gekomen in een andere advertentie van die firma en daar stond de zelfde versterker als niet in voorraad omschreven.
Er gelden trouwens prijsafspraken, zeker als een dergelijke versterker nog niet lang op de markt is.
Ik denk ook dat de vakhandel niet gelukkig zal zijn als er wordt geconstateerd als een firma de pm 7004 voor een dergelijke prijs wordt aangeboden.
Ik denk gewoon dat de pm 7004 voorlopig een vaste prijs zal houden.
marantz pm80, marantz cd6004, monitor audio Bronze 6 Yamaha ct800 jke mgk 226 vandamme blueseries

RP

Citaat van: Perfect_audio op december 15, 2011, 22:09:12
Citaat van: Eeg op december 15, 2011, 18:56:23
Ik ben nieuw hier op het forum omdat ik overweeg om de PM7004 versterker te kopen.

Al geruime tijd blijft bij de betere audiozaken de prijs hiervan op 649,- steken. Iemand enig idee wanneer hier aanbiedingen voor gaan komen? Of blijven de prijzen van Marantz apparatuur lang hetzelfde?

Misschien niet gaan voor de laagste prijs, maar voor gemak en service. Bedenk dat het apparaat stuk kan gaan en dan blijkt een koopje vaak een dure koop. Dus geen dozenschuiver, maar een goede hifiwinkel.

ron

Volkomen met je eens!   HB
marantz pm80, marantz cd6004, monitor audio Bronze 6 Yamaha ct800 jke mgk 226 vandamme blueseries

i2Paq

Ik heb de mijne veel goedkoper gekregen door gewoon te mailen aan webwinkels wat de prijs was.

Scheelde wel 150,- tot 200,- op een nieuwe PM7004 (fantastisch apparaat).

Prijsafspraken of niet, als een shop mij korting geeft dan is dat hun verantwoording.

Zelfde gold voor mijn NA7004.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

pameijer

Prijsafspraken zijn bij wet verboden. Maar idd, het gebeurt wel. Neem anders ff contact op met H&C Hifi voor een prijsopgave, prima zaak!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

JohnWx

je koopt iets in en verkoopt het weer daar tussen zit marge en de een heeft genoeg aan minder dan de ander

Marantz wil erg graag bij dozenschuivers gaan verkopen hoor, er is maar een spreuk hoe meer verkoop hoe groter je aandeel in de markt dus omzet


tis zo simpel
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marvin

Citaat van: John Wx op december 15, 2011, 23:49:27
tis zo simpel

Misschien wel, maar bij gebrek aan leestekens weet je het wel bijzonder ingewikkeld te maken....  :-P

JohnWx

Citaat van: marvin op december 15, 2011, 23:56:20
Citaat van: John Wx op december 15, 2011, 23:49:27
tis zo simpel

Misschien wel, maar bij gebrek aan leestekens weet je het wel bijzonder ingewikkeld te maken....  :-P

moet ook niet te makkelijk lijken het runnen van een winkel (keten)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Paul

Citaat van: Perfect_audio op december 15, 2011, 22:09:12
Citaat van: Eeg op december 15, 2011, 18:56:23
Ik ben nieuw hier op het forum omdat ik overweeg om de PM7004 versterker te kopen.

Al geruime tijd blijft bij de betere audiozaken de prijs hiervan op 649,- steken. Iemand enig idee wanneer hier aanbiedingen voor gaan komen? Of blijven de prijzen van Marantz apparatuur lang hetzelfde?

Misschien niet gaan voor de laagste prijs, maar voor gemak en service. Bedenk dat het apparaat stuk kan gaan en dan blijkt een koopje vaak een dure koop. Dus geen dozenschuiver, maar een goede hifiwinkel.

ron
Mag aannemen dat je dan ook nog bij de importeur terecht kan mits er een nederlands garantiebewijs bij zit ?
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Perfect_audio

Citaat van: Paul op december 16, 2011, 10:33:24
Citaat van: Perfect_audio op december 15, 2011, 22:09:12
Citaat van: Eeg op december 15, 2011, 18:56:23
Ik ben nieuw hier op het forum omdat ik overweeg om de PM7004 versterker te kopen.

Al geruime tijd blijft bij de betere audiozaken de prijs hiervan op 649,- steken. Iemand enig idee wanneer hier aanbiedingen voor gaan komen? Of blijven de prijzen van Marantz apparatuur lang hetzelfde?

Misschien niet gaan voor de laagste prijs, maar voor gemak en service. Bedenk dat het apparaat stuk kan gaan en dan blijkt een koopje vaak een dure koop. Dus geen dozenschuiver, maar een goede hifiwinkel.

ron
Mag aannemen dat je dan ook nog bij de importeur terecht kan mits er een nederlands garantiebewijs bij zit ?

Aanspraak op garantie maak je bij het bedrijf die het apparaat heeft verkocht, dus waarmee je een koopovereenkomst hebt. In principe staat de importeur hier buiten, ook al schuiven sommige dozenschuivers dit af (met de smoes "fabrieksgarantie"). In Nederland heeft de consument twee jaren garantie, daarom moet de winkel ook iets verdienen aan de verkoop van een apparaat. Hij moet bij garantie-aanspraken het apparaat heen en weer naar de importeur of reparatiebedrijf sturen en/of andere oplossingen kunnen aanbieden ter bevrediging van een storing of klacht.

ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.